Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MATERIALE SANITARE


Detaliu pentru invitatia numarul 352983
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 352983/23.08.2013
Denumire contract: MATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, persoana de contact: BIROU DE ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 300 - 208, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participaredaLotul 1= 120 leiLotul 2 = 240 leiLotul 3 = 1400 leiLotul4 = 2400 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.Lipsa garantiei de participare sau in cazul in care aceasta nu este constiuita in cuantumul si modalitatea stabilita atrage respingerea ofertei .Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP._____________________________________________________________________________________
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea III.Cerinta nr. 2Declaratieprivindneincadrarea in prevederile art.69^1din OUG34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea III? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: - ec. Barna Laurentiu ? Manager- ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil- Marian Ambrozie? Consilier Juridic- Majdik Vasile ? Director Medical-as. Marincas Ramona ? Director Ingrijiri-ec.Turcas Elena ? Birou Achizitii-ec.Pintican Rodica ? Birou Achizitii-as. Bojan Eugenia? as.sef ATICerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.Solicitat ¦Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Formularul nr. 4 din sectiunea IIICerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolidat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din sectiunea III- Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Cerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ONRC .Datele din certificatul constatator sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice /fizice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere professional.Documentele de calificare se transmit prin posta ;
- Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se atribuie pe durata acordului cadru, pentru lotul pentru care se depune oferta . Autoritatea contractanta a stabilit cerinte minime de calificare pentru capacitatea economic - financiara din urmatoarele motive: -sa se asigure ca operatorul economic are puterea economica pentru indeplinirea contractului, sa se asigure ca operatorul economic a mai livrat produsele care fac obiectul contractului;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani ;2.Mostre :1 bucata din fiecare produs ofertat3.Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CE Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001/2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 14:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer