Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - materiale sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 357364
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Numar invitatie: 357364/06.02.2014
Denumire contract: materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTICod fiscal: 2844545, Adresa: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Ploiesti, Telefon: 0244521641, Fax: 0244521641
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Denumire PRODUS (SAU ECHIVALENT)U.M.Cantitate 24 luniCantitate pe lunamin max min maxRola electrocardiograf Heart Mirror, IKO3/3DBUC80 100 3 5Top monitorizare EEG, FV245-30BUC15 20 2 3Rola electrocardiograf BTL, Q CATH, Q215280/200SBUC1200 2400 50 100Plic electrocardiograf BTL/AtriaBLAT40 50 1 2Top Schiller AT 60 CS 100 REEGABUC40 50 1 2Rola electrocardiograf monitorBUC1200 2400 50 100Rola electrocardiograf Delta 30/60BUC80 100 3 4Rola electrocardiograf delta 60 plusBUC40 50 1 2Top Hewlett Packard STRESS VALUE, P215280/250RSBUC5 10 1 2Carbon monitorizare EEG ARCHIMED 4210/4220/4230BUC4 5 1 2Top electrocardiograf Nihon Koden FV215-30BLAT1200 2400 50 100Top Schiller AT 60 CS 100 REEGABUC400 500 16 20Videoprinter oftalmo Mitsubishi CPBUC24 48 1 2Matrice 50mm x 75mmBUC380 400 15 16Gelaspon burete hemostatic steril.Burete 80mm x50mm x 10mm.10 buc/cutiecantitate minima 30 buc.Ambalat individual steril, fabricat conform ISO 9001, ISO 13485, marcaj CE.BUC1000 2400 40 100Substanta conductiva 5 l -BUC150 200 6 8Substanta conductiva 260 mlBUC50 56 1 2Conductori cu fir monitorizare u.f.BUC12000 150000 4000 7000electrozidefibrilareCUT200 480 4 20Gel hidrocoloidalFL5 10 1 2
II.1.6) CPV: 30120000-6 - Echipament de fotocopiere si de tiparire offset (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 165 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare TOTALA in valoare de 3301.65lei(1% din valoarea totala estimata a acordului cadru) Valabila 90 de zile DE la data LIMITA a depunerii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valbilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru perticipare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului specific din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO56TREZ5215006XXX010689, Trezoreria Ploiesti , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate banacara ori de o societate de asigurari, care se va posta obligatoriu in SEAP ( scanata ) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante ( Biroul Achizitii ) de catre toti operatorii economici . Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit ; - sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta ; - sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus; - sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; - sa prevada modul de executare a platii garantiei; - sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata; - sa contina in mod explicit prevederile art.2781 dun OUG 34/ 2006. Pentru situatiile cand ofertantii doresc constituirea garantiei de participare in valuta , echivalenta leu / alta valuta la curs de schimb BNR , va fi de 5 zile inaninte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .
Garantie de buna executie
Completarea si prezentarea Formularului nr.8 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de buna executie a contractuluise constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita acontractului subsecvent. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent prinrt-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in temende maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent pe intregul an iar la cele pe luna nu se retine garantie de buna executie. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificatpoate determina rezilierea acordului cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5% din pretul total al contractuluisubsecvent, fara TVA in lei.Echivalentul la leu/alta valuta ACEASTA SE VA FACE CU 5 ZILE INAINTE DE DATA LIMITA DE DEPUNERE A
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratii privind eligibilitatea -Completarea si prezentarea Formularului nr.1 din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Forma deprezentare: originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura conf Formularului nr.12 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuireFORMA DE PREZENTARE : ORIGINALDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului nr.2 din Sectiunea III aprezentei documetatii de atribuire.Forma de prezentare: originaLDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1-Completarea si prezentarea Formularului nr.11 din Sectiunea III a prezenteidocumetatii de atribuire.Forma de prezentARE: originalCONDUCEREA SPITALULUI: MANAGER: DR.FLORIN PUSCARIUDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: EC.FLOREA IONDIRECTOR DE INGRIJIRI : AS.IFRIM MARILENAPRESEDINTE: CURSARU MARIANAMEMBRII: DR.popa elenaAS.mihaela bolocandr.mihalache Danielas.vlad loredanaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea si prezentarea Formularului nr.6 din Sectiunea III a prezenteidocumetatii de atribuire. Forma de prezentare: originalCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completarea si prezentarea Formularului specific din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire.Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelorCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor .In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006 . Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509 / 2011 .Documentele intocmite de operatorul economic se vor depune in original , iar pentru documente emise de catre entitati specializate se va permite depunerea / prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele : original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea " conform cu originalul " Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe linga instanta competenta, informatiile cuprinse in aceste certificatesunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte- coduri CAEN, adresa actuala, obiectul de activitate alsocietatii, numele asociatilor - copie semnata si stampilata conform cu originalul .- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 PRIVIIND DISPOZITIVELE MEDICALE copie semnata sistampilata conform cu originalul.In cazul in care ofertantul de incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii , astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si ijlocii, publicata in monitorul Oficial nr.681/29 iulie 2004, cu modificarile sicompletarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr.10 si anexelor din Sectiunea III a prezentei documnetatii deatribuire-copie semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul in care ofertantul este o asociere , incadrarea in categoria inteprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere inansamblu (DACA TOTI ASOCIATIISE INCADREAZA IN CATEGORIA imm OFERTA DEPUSA DE ASOCIERE VA FI CONSIDERATA CAFIIND DEPUSA DE IMM)ofertantul clasat pe locul I I SE VA SOLICITA PREZENTAREA CERTIFICATUL ELIBERAT DE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI ORIGINALUL SAU COPIE LEGALIZATA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: DECLARAREA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: MOSTRE Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante pana ladata-limita de depunere a ofertelor(ART.19 ALIN.3 HG1660/2006). Mostredin fiecare produs ofertant, cu titlu gratuit, in ambalajul in care se va facelivrarea.Mentionam ca pentru ofertantii declarati necastigatori mostrele sevor returna in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractuluiIAR CEL CASTIGATOR MOSRELE SE VOR PASTRA CA ETALON Certificat ISO 9001 ( copie conform cu originalul, semnat si stampilata) sauorice alte documente emise de organismele abilitate in acest sens, caredemonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. Inconformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SJUP va acceptacertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UniuniiEuropene. Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentelerelevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2014 16:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer