Achizitie publica - MATERIALE SANITARE
Detaliu pentru invitatia numarul 253061
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Cod de identificare fiscala: 4688639
Adresa: Str. Pietii, Nr. 9, Brasov
Telefon: 0268 416393
Fax: 0268 418454, 0268 472442
Denumire invitatie: MATERIALE SANITARE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia de materiale sanitare , conform caietului de sarcini atasat.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 19.05.2010 13:16
Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2010 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Loc.Brasov Str.Pietii nr.9 Cod postal 500007.
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc.Brasov Str.Pietii nr.9 Cod postal 500007, la clubul unitatii.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 202, 917.85 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare), situatia economica financiara, capacitatea tehnica, standarde de asigurare a calitatii, alte specificatii, asa cum sunt solicitate in fisa de date a achizitiei, atasata prezentei invitatii.
On line de pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
5.5
Descriere: Componenta financiara
Calitatea produsului (mostreI).
4.5
Descriere: Comisia va puncta cu note de la 1 ? 10 pentru fiecare produs in parte - pret si calitate apoi aplicandu-se ponderea mentionata de mai sus.Exemplul 1: Pretul cel mai mic = 10 pc. X 55% = 5, 5Calitatea cea mai buna = 10 pc. X 45% = 4, 5Rezulta total punctaj per produs 5, 5 + 4, 5 = 10 pc.Exemplul 2: Al doilea pret per produs = 9 pc. X 55% = 4, 95Calitatea cea mai buna = 10 pc. X45% = 4, 5Rezulta punctaj per produs 4, 95 + 4, 5 = 9, 45 pc.Castigatorul este cel cu punctajul cel mai mare dupa aplicarea raportului calitate pret mentionat anterior.