Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MATERIALE SANITARE SPECIFICE UROLOGIE


Detaliu pentru invitatia numarul 330187
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 330187/21.06.2012
Denumire contract: MATERIALE SANITARE SPECIFICE UROLOGIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE SANITARE SPECIFICE UROLOGIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: MATERIALE SANITARE SPECIFICE UROLOGIEINr.crt Denumirea U.M Cant.minima Cant.maxima1. Instrument biopsie prostata BUC 10 360
II.1.6) CPV: 33181500-7 - Consumabile de uz renal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
.- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantieipentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3).In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestuidocument in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURASpitalului Judetean de Urgenta??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?CERERE DE OFERTE MATERILE SANITARE SPECIFICE UROLOGIEI ?impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DEprecizata in Invitatia de participare.Se solicita garantie de participare in valoarede 1200RONNr.crt Denumirea Garantia1. Instrument biopsie prostata 1200Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitate- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.aCerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3Cerinta nr. 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, - completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Dr. Pop Calin-ManagerAs.Pr. Sabou Onorel-As.sef UrologieAs.Pr. Szoke Stefan -As.sef UPUAs.Pr. Lenghel Alexandru-As. Sef TraumatologieAs.Pr. Teglas Maria-As.Sef.GinecologieAs.Pr. Ofrim Reghina-As.Sef.ATIEc.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize- Sef Birou LegislativEc.Ing. Santa Ionel- Birou Achizitii PubliceCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificate fiscale care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun. Cerinta nr. 1Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.Documentele de calificare se depun in SEAP , valabilitatea sa fie la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertuluide pe langa Tribunalul teritorial (valabil la data depuneri ofertei)Certificatul trebuie prezentat in original saucopie legalizata sau xerocopie certificate pentru confomitate cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codulul CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Mostre: 1 bucata- Mostrele nu se vor factura ele ramanand la unitatea contractanta.Cerinta nr.2Se solicita declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat. Cerinta nr. 1Furnizorul trebuie sa aiba implementat un sistem de certificare a calitatii conform normelor internationale ISO 9001:2008 EN.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer