Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MATERIALE SANITARE UPU


Detaliu pentru invitatia numarul 342515
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 342515/07.02.2013
Denumire contract: MATERIALE SANITARE UPU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: BIROUL ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU STR.SIMION BARNUTIU NR.67 SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MATERIALE SANITARE UPU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Seringi diferite marimi- cantitate 54.000 buc2. Alcool sanitar - cantitate 6.000 buc3. Ace seriga - cantitate 40.000 buc4. ACE DUBLE DE RECOLTAT ? cantitate 30.000 buc5. MANUSI CHIRURGICALE - cantitate 8.000 perechi6 TRUSE DE PERFUZIE INTRAVENOASA. - cantitate 10.000 buc7. LEUCOPLAST 5cm X 5m - cantitate 6.000 buc8. ELECTROZI EKG - cantitate 30.000 buc9. MANUSIEXAMINARE DIN NITRIL - cantitate 50.000 buc
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 42, 285 - 110, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Seringi diferite marimi-257, 20 lei2. Alcool sanitar ? 480, 00 lei3. Ace seriga ? 80, 00 lei4. ACE DUBLE DE RECOLTAT ? 180, 00 lei5. MANUSI CHIRURGICALE ? 144, 00 lei6 TRUSE DE PERFUZIE INTRAVENOASA. ? 100, 00lei7. LEUCOPLAST 5cm X 5m ?456, 00 lei8. ELECTROZI EKG ? 222, 00 lei9. MANUSIEXAMINARE DIN NITRIL ? 300, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU-conform art.86, alin.1 din HG.nr925/2006 cu modificarile si completarile ulterioareECHIVALENTA LEI/EURO SE VA FACE LA DATA PUBLICARII INVITATIEI DE PARTICIPARE IN SEAP LA CURSUL BNR
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecventese constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual si este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, In conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea-Formularul nr. 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 69^1din OUG 34/2006 Formularul nr. 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-dr.Majdik Vasile? Director Medical- as. Marincas Ramona ? Director Ingrijiri-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-dr. Silviu Ladariu ? sef sectie UPU-as. Martin Anamaria ? as.sef UPU-ec.Farcas Claudia ? Birou Achizitii PubliceCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 181 din OUG nr. 34/2006.Formularul nr. 4Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 Formularul nr.5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificat de taxe si impozite locale. Aceste certificate vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1 Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe al reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Cerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ONRC cu maxim 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generaleValoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferentobiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie - minim;lot 1- 4835 leilot 2- 4000 leilot 3- 1600 leilot 4- 4500 leilot 5- 2700 leilot 6- 2500 leilot 7- 7600 leilot 8- 5550 leilot 9- 9000 lei-ECHIVALENTA LEI/EURO SE VA FACE LA DATA PUBLICARII INVITATIEI DE PARTICIPARE IN SEAP LA CURSUL BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 aniPrezentarea cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptieprin care sa confirme livrarea de produse similare.Cerinta nr.2 Declaratia de conformitate produs pentru confirmareamarcajului CEVor fi excluse ofertele pentru produsele care nu poarta marcajul CEMostre :1 bucata din fiecare produs ofertat Cerinta nr.1Certificarea sistemului de management al calitatii cf SR EN ISO 9001/2008sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2013 11:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer