Achizitie publica - MEDICAMENTE HEPARINE
Detaliu pentru invitatia numarul 352095
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352095/06.08.2013
Denumire contract: MEDICAMENTEHEPARINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal Campulung MuscelCod fiscal: 4756466, Adresa: str. dr. Costea, nr.8, jud. Arges, Campulung, Telefon: 0248 511860, Fax: 0248 511860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MEDICAMENTEHEPARINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente deuzuman -HEPARINE conform descrierii dinAnexa B aprezentei Fise de dateaachizitiei
II.1.6) CPV: 33141550-0 - Heparina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15, 029.5 - 180, 354 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantie de participare 1% din valoarea fara TVA. Aceasta trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Se constituie(conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare): lot1=357.90, lot2=392.78 lei, lot3=174lei, lot4=260.40lei, lot5=88.20lei, lot6=225.57lei, lot7=141.96lei, lot8=22.98lei, lot9=139.74 lei.Echivalenta leu/euro va fi facuta pentru data de 28.06.2013.Contul : RO93TREZ0475006XXX002842, deschis la Trez. Campulung.Gar.de participare va fi restituita cf.art.87 si 88 din H.G. nr.925/2006, in baza unei cerereri.Dovada constituirii gar. de participare trebiue safieprezentata celtarziuladatasiorastabilitepentru deschiderea ofertelor cf.art. 86, alin 6 din HG nr. 925/2006, la sediul autoritatii contractante.Lipsa acestor documente din oferta depusa pana la data limita de depunere a ofertelor va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin (3) lit.b) din HG 925/2006Cf.prev. art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gar.de particip. stabilit in Doc. de atrib.Se va prezenta- decl. privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Lipsa decl.va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Valab. gar.de participare este cel putin egala cu perioada de valab. a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele vor fi prezentate cf.art. 5, alin. 3 dinOrdinul Presedintelui ANRMAP 509/20111.Declaratie privind eligibilitate in original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006( dupa caz si pentru tertul sustinator ) - in original 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006, prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator daca estecazul- in original Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului Municipal Campulung ( dr. Stanescu Ion Grigore ? Manager, ec. Cristian Marinela ? Director financiuar contabil, ? Dr. Berevoianu Toma ? Director medical, As. Pana Florin- Director de ingrijiri, Savu Erica Maria-Sef Birou Aprovizionare, Mataoanu Irina Elena - Biroul Aprovizionare, Greculescu Anisoara-Biroul Achizitii Publice Contractare -)4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original5.Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura- in original6.Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original7.Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original 1.Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original - este cerut de autoritatea contractanta pentru a se vedea ca operatorul economic nu este ?fictiv?, precum si a se vedea codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrul comertului.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, iar informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, document din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, Certificatul constatator, va prezenta acest act in original, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.Pentru persoane juridice/fizice straine: Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiDocumentele se vor prezenta in original si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi prezentate conf. art. 788 din Legea 95/2006 :1.Autorizatie de punere pe piata cf. art.700 , Legea 95/2006 privind Reforma in Domeniul Sanatatii, conform prevederilor legale, in termen, la data limita de depunere a ofertei in vederea demonstrarii existentei APP-ului pentru produs a putea fi comercializat pe piata din Romania -in original.2.Autorizatie de distributie en - gros / Agentia Nationala a Medicamentului - original Autorizatia de distributie en-gros eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale, privind autorizarea activitatii de comercializare a medicamentelor. Actul normativ care impune obiligativitatea acestei autorizari ?legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII, medicamentul, cu completarile si modificarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii nr.1964/2008 pentru aprobarea normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie en gros de medicamente de uz uman. Se va prezenta in original
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate capacitatea economica si financiara vor fi prezentate: 1.Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv anii, in conformitate cu Formularul nr. 6. Media cif.de af. pe ultimii 3 ani, respectiv 2010 ; 2011 ; 2012 trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de : lot1 = 2982, 50 lei, lot 2 = 3273.20 lei, lot 3 =1450 lei, lot 4 = 2170lei, lot 5=735lei , lot 6= 1879.80 lei, lot 7= 1183 lei, lot 8= 191.50lei, lot 9= 1164.50lei, Conversia cifrei de afaceri din LEI in EURO se va realiza la cursul mediu stabilit de BNR, pentru a putea demonstra capacitatea furnizarii produselor de aceasta natura. Calculul sumei solicitata a fost facut cu respectarea prevederilor Anexei nr. 1 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada certificarii ISO 9001 sau echivalent al acestei certificari pentru ofertant. care trebuie sa corespunda obiectului prezentei proceduri, in conformitate cu normele europene in vigoare (ISO 9001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 14:12