Achizitie publica - Medicamente - reofertare
Detaliu pentru invitatia numarul 327591
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327591/23.05.2012
Denumire contract: Medicamente - reofertare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL DEJCod fiscal: 9709368, Adresa: PARCULUI NR.18, Dej, Telefon: 0264214123, Fax: 0264212699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP in fisire distincte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente - reofertare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de medicamente, 48 loturi, conform caietului de sarcini si a anexei B, neofertate la procedura anterioara
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 45, 021.86 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Din lipsa spatiului, garantia de participare este mentionata pe fiecare lot atat in caietul de sarcini cat si in anexa B.Garantia de participare se constituie, in urmatoareleconditii: a) tip de garantie : irevocabila;b) cuantum: de 1 % din valoarea estimata fara TVA afiecarui lot in parte, si va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate, valoare totala 450 lei ;c) executarea platii: neconditionat, cf. preved. art. 86 din H.G. 925/2006.d) perioada de valabilitate: cel putin 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;e) mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, sau prin virament bancarin contulPenitenciarului Spital Dej deschis la Trezoreria Dej, RO31TREZ2175005XXX000064 , cod fiscal 9709368.Conform Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, actualizata, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoareGarantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50 % fata de suma fixa solicitata.Se va depune on line.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: -5% din pretul contractului, exclusiv TVA.Valabilitatea garantiei de buna executie: cel putin pe toata perioada derularii contractului.Modul de constituire: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari ;
-prin depuneri la casieria unitatii, -conform art.90 alin.3 din H.G. 925/2006, actualizata , garantia de buna executie, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: prezentare formulare completate: - formular 1, Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: prezentare formulare completate : - formular 2, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/ 2006 , actualizata.-se solicita: = certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.= certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)- formular 3, Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea la art. 69¹ : (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: - formular 4, Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul spitalului , sunt: Hulpoi Lucian, Cionca Diana, Jiman Titel, Campan Aurelia, Golban Angelica, Fodor Mirel, Muntean Victoria, Valeanu Carmen.Declaratie privind calitatea de participant la procedura : (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: - formular 5, Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractante documentul in original/copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)Alte documente: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)?Autorizatie de distributie angroemisa de Ministerul Sanatatii Publice in termen de valabilitate, care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente ?en gros??Autorizatia de punere pe piata a medicamentului eliberata de ? Agentia Nationala a Medicamentului.-NOTA: Pentru acele medicamente aflate in procedura de reautorizare vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare, adrese eliberate de ANMDM, pentru medicamentele aflate in procedura de reinnoire a autorizatiei de punere pe piata, inclusiv adresele de confirmare a validarii cererii de reinnoie , in conformitate cu Legea 95/2006, sau orice documente similare conform legilor in vigoare.Conform art.11, alin.4, din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se poate prezenta o declaratie pe proprie raspundere prin care se confirma faptul ca se detin Autorizatiile de punere pe piata pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate , urmand ca dupa finalizarea procedurii , la solicitarea autoritatii contractante , sa se prezinte autorizatiile de punere pe piata pentru produsele declarate castigatoare.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: ?lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , Obligatoriu medicamentele ofertate sa fie cuprinse in nomenclatorul medicamentelor pe 2012 actualizat(www.anm.ro)(Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic) Implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuia
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Sediul AC, SEAP, email.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 11:48