Achizitie publica - Medicamente 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 343897
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343897/15.03.2013
Denumire contract: Medicamente 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL DEJCod fiscal: 9709368, Adresa: PARCULUI NR.18, Dej, Telefon: +40 0264214123, Fax: +40 0264212699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de medicamente separat pe surse de finantare
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 62, 133 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este mentionata pe fiecare lot in parte atat in caietul de sarcini cat si in anexa B.Garantia de participare se constituie, in urmatoareleconditii: a) tip de garantie : irevocabila;b) cuantum: de 1 % din valoarea estimata fara TVA afiecarui lot in parte, si va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate;c) perioada de valabilitate: cel putin60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;d) mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, societate de asigurari sau alta institutie financiara acreditata, sauprin virament bancarin contulPenitenciarului Spital Dej deschis la Trezoreria Dej, RO31TREZ2175005XXX000064 , cod fiscal 9709368.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimate , suma in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, actualizata, Garantia departicipare constituita de operatorii economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50 % fata de suma fixa solicitata.Se va depune atat on line in SEAP cat si la sediul Penitenciarului Spital Dej, str. Parcului nr.18 , loc. Dej, jud. Cluj.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: -5% din pretul contractului subsecvent, exclusiv TVA.Valabilitatea garantiei de buna executie: cel putin pe toata perioada derularii contractului subsecvent.Modul de constituire: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari ;
-prin depuneri la casieria unitatii, -conform art.90 alin.3 din H.G. 925/2006, actualizata , garantia de buna executie, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In conformitate cu Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare , IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: prezentare formulare completate : - formular 1, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 : (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: - formular 2, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/ 2006 , actualizata.-se solicita: = certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.= certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: - formular 3, Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea la art. 69¹: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: - formular 4, Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul spitalului , sunt: Hulpoi Lucian- director, Muresan Dorin Gabriel-inlocuitor director, Bitlan Mihaela Simona- director medical, Jiman Titel-sef serviciu economico-administrativ, Campan Aurelia contabil sef, Modrea Geanina- consilier juridic, Golban Angelica-ofiter achizitii, Fodor Mirel-agent achizitii, Toderean Carmen- farmacist, Muntean Victoria-asistent farmacie, Valeanu Carmen-asistent farmacie.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Cerinta obligatorie: - formular 5, Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractantedocumentul in original/copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: (Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: ?lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ;(Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Autorizatii de punere pe piata a medicamentelor ofertate, emise de Agentia Nationala a Medicamentelor; ;(Documentul se va incarca in SEAP intr-un fisier electronic)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 14:39