Achizitie publica - MEDICAMENTE 3
Detaliu pentru invitatia numarul 343640
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343640/07.03.2013
Denumire contract: MEDICAMENTE 3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Orasenesc SinaiaCod fiscal: 2843299, Adresa: Str. Spitalului, Nr. 2, Sinaia, Telefon: +40 244311953, Fax: +40 244311046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Spitalului, Nr. 2, Sinaia, Romania, cod postal: 106100, telefon: +40 244311953, fax: +40 244311046, serviciul achizitii.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Spitalului, Nr. 2, Sinaia, Romania, cod postal: 106100, telefon: +40 244311953, fax: +40 244311046, serviciul achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MEDICAMENTE 3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie achizitionarea de catre autoritatea contractanta de: Medicamente3Cantitatile minime/maxime de medicamentepentru care se incheie acordurile cadru, sortimentele, forma farmaceutica, concentratia sunt caracteristici tehniceminimale obligatorii caresuntprezentate in tabelul 1 din Caietul de sarcuini atasat in sectiunea General - Documente de atribuire.Cantitatea/lotpentru care se face propunerea financiara si se incheie acordul cadru va fi cea maxima estimata ca se va achizitiona pentru intreaga perioada de derulare a acordului cadru, respectiv 4 luni
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 187, 074.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 1.5% din valoarea pentru cantitatea maxima/lot estimata pentru intreaga perioada de 4 luni de derulare a acordului cadru. Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG 925 / 2006. In cazul in care se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul de virament este RO82TREZ5295006XXX000607, deschis la Trezoreria Busteni. Documentul de constituire a garantiei de participare se va depune in original la adresa: Str.Spitalului nr. 2, Sinaia, jud.Prahova, Serviciul ACHIZITII, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta integral: -in situatiile prevazute la art. 87, alin (1) din HG 925/2006 pentru toate loturile;Garantia de participare se constituie in lei sau echivalent in euro la cursul BNR stabilit pentru data de 19.02.2013 de 1euro = 4, 3842 lei;
Garantie de buna executie
Garantia va fi constituita conform prevederilor art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, ptr. ctr. cu valori mai mari de 5000 lei fara TVA, intr-una dintre formele prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925/2006, respectiv: - instrument de garantareemisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Instrumentul de garantare se va prezenta in original in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent si va constitui anexa la contractul subsecvent.- deschiderea pe numele contractantului, a unui cont de disponibil distinct, la dispozitia autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, la unitatea teritoriala a Trezoreriei statului, din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Furnizorul va transmite autoritatii contractante o copie a extrasului de cont, din care sa reiasaefectuarea platii garantiei de buna executie; documentul va fi stampilat si semnat pentru conformitate cu originalul, si va fi trimis prin posta sau curier, in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului subsecvent. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular A ; declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34 / 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, completare Formular B ; declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cu Formularul CDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul D; declaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritateacontractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Consiliul administratie: presedinte CA - Remus David, membrii CA: -Suvaina Mihai Dan, Cristian Florin Negulescu, ing.Daniela Zielinschi, Maria Magdalena Dima, Mioara Popescu, Manager - soc. Alina Filip; Director medical ? dr. Constantin Roman Tamaduianu; Director financiar contabil ? ec. Petruta Teleman; Sef serviciu A.T.A.T. ? ing. Anda Neagu, Cons.jr. Roxana Slavnicu.Membrii comisiei de evaluare: presedinte - ec. Anicuta Cucu, membrii: ing. Anda Neagu, as.Amalia Brutaru si membrii de rezerva;ec. Andreea Ion, sing. Corina Nitu.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratiile Finantelor Publice locale de care apartin ofertantii, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatile locale competente, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Pentru persoane juridice/fizice romane se solicita : - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Pentru persoane juridice /fizice straine se solicita : - Documente care dovedesc o forma de inregistrare (documente echivalente cu certificatele solicitate pentru persoane juridice / fizice romane)- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru tipul de activitate impus de achizitia publica pentru care se face ofertarea (inclusiv anexa), aflat in termen de valabilitate. Cerinta solicitata conf. prevederilor art. 788 (1- Autorizatia de punere pe piata pentru produsul ofertat.Cerinta solicitata conf. prevederilorart. 787 (1) dinLeg.95/2006) dinLeg.95/2006
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 15:26