Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MEDICAMENTE


Detaliu pentru invitatia numarul 341837
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 341837/16.01.2013
Denumire contract: MEDICAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: BIROU ACHIZITII PUBLICE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MEDICAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: 1.SERTALINUM 50 MG - cantitate 3500 buc2.FENTANYLUM 0, 05 MG/ML 10 ML - cantitate 1000 buc3.RETEPLASUM 10 UI - cantitate 10 buc4. ALTEPLAZA 50 MG - cantitate 4 buc5.MIDAZOLAMUM 5 MG/ML - cantitate 2000 buc6.SILIBINUM 35 MG - cantitate 12000 buc7.METRONIDAZOLUM B 5 G/L - cantitate 10000 buc8.METRONIDAZOLUM 250 MG - cantitate 4000 buc9.ALBENDAZOLUM 200 MG - cantitate 2500 buc10.ALBENDAZOLUM0, 4 G/10 ML - cantitate 200 buc11.GRANISETRONUM 1MG/ML - cantitate 100 buc12.GRANISETRONUM 3MG/3ML - cantitate 100 buc13.PROPOFOLUM 10mg/ml - cantitate 400 buc14.BUPIVACAINUM 5mg/ml -4ml- cantitate 50 buc15.MORPHYNUM 20mg - cantitate 100 buc16.HALOPERIDOLUM 5mg/1ml - cantitate 800 buc17.COMBINATII SOLUTIE RINGER 500 ml - cantitate 2000 buc18.COMBINATII SOLUTIE RINGER 250 ml- cantitate 800 buc19.ONDANSETRONUM 2mg/ml - 4ml - cantitate 1000 buc20.OMEPRAZOLUM 20mg - cantitate 10000 buc21.DEXTRANUM 100g/l - cantitate 12 buc22.OMEPRAZOLUM 20mg - cantitate 10000 buc23.PANTOPRAZOLUM 40mg - cantitate 1500 buc24.RANITIDINUM 25mg/ml-2ml - cantitate 1000 buc25.SILIBINUM 35mg - cantitate 5000 buc
II.1.6) CPV: 33661500-6 - Psiholeptice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 842.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1SERTALINUM 50 MG ? 36, 40 LEILOT2FENTANYLUM 0, 05 MG/ML 10 ML ? 156, 00 LEILOT3RETEPLASUM 10 UI ? 400, 203LEILOT 4ALTEPLAZA 50 MG ? 133, 05LEILOT 5 MIDAZOLAMUM 5 MG/ML ? 132, 00LEILOT 6 SILIBINUM 35 MG ?38, 40 LEILOT 7METRONIDAZOLUM B 5 G/L ? 1782, 00 LEILOT 8 METRONIDAZOLUM 250 MG ? 33, 60 LEILOT 9 ALBENDAZOLUM 200 MG ? 159, 50 LEILOT 10 ALBENDAZOLUM0, 4 G/10 ML ? 22, 92 LEILOT 11 GRANISETRONUM 1MG/ML ?27, 06LEILOT 12 GRANISETRONUM 3MG/3ML ? 79, 96 LEILOT 13 PROPOFOLUM 10mg/ml ? 113, 60 LEILOT 14 BUPIVACAINUM 5mg/ml - 4ml ? 15, 50 LEILOT 15 MORPHYNUM 20mg ? 2, 40 LEILOT 16 HALOPERIDOLUM 5mg/1ml ?39, 84LEILOT 17 COMBINATII SOLUTIE RINGER 500 ml? 132, 00 LEILOT 18 COMBINATII SOLUTIE RINGER 250 ml ? 42, 88 LEILOT 19ONDANSETRONUM 2mg/ml - 4ml ? 174, 80 LEILOT 20 OMEPRAZOLUM 20mg ? 152, 00LEILOT 21 DEXTRANUM 100g/l ? 5, 52 LEILOT 22 OMEPRAZOLUM 20mg ? 142, 00 LEILOT 23 PANTOPRAZOLUM 40mg ? 1008, 60 LEILOT 24 RANITIDINUM 25mg/ml-2ml ? 50, 60 LEILOT 25 SILIBINUM 35mg? 16, 00 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data depuneri ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU- conform art. 86, alin.1 din HG. NR.925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Echivalenta lei/euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecvente se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului subsecvent.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimat procentual, este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urilepot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea.Formularul nr. 2Cerinta nr. 2DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006 .Formularul nr. 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil- dr. Majdik Vasile ? Director Medical-Marian Ambrozie ? Consilier Juridic-ec.Farcas Claudia ? Birou Achizitii Publice-farm. Kun Judit?farmacist sefCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 181 din OUG nr. 34/2006 -formular 4Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- formular 5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificat de taxe siimpozite locale. Aceste certificate vor atesta plata acestor datorii in luna anterioara depunerii ofertele . Cerinta nr. 1 Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii , in termen de valabilitate.Cerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Autorizatie de punere pe piata de la Ministerul Sanatatii- Agentia Nationala a Medicamentului - legea nr. 95/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Valoarea medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie: lotul1:520, 00lei, lotul2:1560, 00 lei, lotul3:6003, 00lei, lotul4:3326, 40 lei, lotul5:1980, 00lei, lotul6:800, 00 lei, lotul7:35640, 00 lei, lotul8:420, 00lei, lotul9:1914, 00 lei, lotul10:286, 50 lei, lotul11:270, 60 lei, lotul12:799, 60lei, lotul13:1420, 00 lei, lotul14:155, 00lei, lotul15:24, 00lei, lotul16:747, 00 lei, lotul17:2640, 00 lei, lotul18:536, 00lei, lotul19:2622, 00 lei, lotul20:3040, 00 lei, lotul21:138, 24lei, lotul22:3550, 00lei, lotul23:23534, 00 lei, lotul24:1012, 00lei, lotul25:320, 00lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer