Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 355582
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Numar invitatie: 355582/08.11.2013
Denumire contract: medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta BucurestiCod fiscal: 4505332, Adresa: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/5992283, Fax: 021/5992282
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014461, telefon: +40 215992283, fax: +40 215992282, Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014461, telefon: +40 215992283, fax: +40 215992282, Birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 3
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: medicamente
II.1.6) CPV: 33141550-0 - Heparina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172.98 - 315, 978 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare: 1% din valoarea totala estimatalei fara TVA valabila 90 de zile de la termenul limita de primire al ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 deschis la Trezoreria sector 1, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Registratura) cel mai tarziula datasi ora limitastabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziula datasi ora limitastabilita pentru deschiderea ofertelor.- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareEchivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVAFurnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea acordului-cadru.Garantia de de buna executie a contractului se poate constitui prin virament bancar in contul: RO28TREZ7015005XXX000180 .Daca garantia de buna executie are valoarea de maxim 1000 lei se poate constitui si prin depunere in numerar la casieria achizitorului.Executarea contractului subsecvent incepe dupa constituirea garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratia privind eligibilitatea - Formularul nr. 2din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.(vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator si toti membrii asocierii daca este cazul)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Formularul nr. 3 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire(daca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 vor fi depuse de totimembrii asocierii si de tertul sustinator in ceea ce priveste lit. a), lit.c) indice 1 si lit.d))- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1Formularuluinr. 10 din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.(se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul)Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: Manager- Profesor Doctor Radu MacoveiDirector Medical - Doctor Nicusor LouchiDirector Financiar Contabil - Economist Doctor Daniela BlinduDirector de ingrijiri ? As. Pr.Cristina PredaSef Birou Achizitii ? Insp. Marian MihailaFarmacist Primar - Doctor in Stiinte Medicale Simona Firulescu- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formularulnr. 6 ? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 4- din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte: - codurile CAEN, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN, Informatiile cuprinse in Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de primire a ofertelor.(se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie semnata si stampilata avand mentiunea , ,conform cu originalul?-Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationalaa Medicamentului, pentru activitatea de depozitare, distributie si comercializarepentru produsul/produsele ofertat/ofertate, (se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant), in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.- Autorizatie de Punere pe Piataemisa de Ministerul Sanatatii ?sau dovada ca se afla in curs de reautorizare.(se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant) in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.- Autorizatie pentru furnizarea de medicamente pentru nevoi specialeemisa de Ministerul Sanatatii ?sau dovada ca se afla in curs de reautorizare.(se va prezenta in copie lizibila conform cu originalul, semnata si stampilata de catre ofertant) in termen de valabilitate la data limita de depunere aofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea Formularuluinr. 1 ?Fisa de informatii generale?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani calculata in lei/alta valuta, la cursul lei/ealta valuta mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completarea si prezentarea Formularuluinr. 5 ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire- Ofertantul vaprezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse (de la unitatile mentionate in declaratia privindlista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani., in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006 . - Certificat ISO 9001:2008 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SCUB va accepta certificate echivalente emise de organisme abilitateOperatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate acolo unde este cazul.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer