Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Medicamente anestezice / Alte medicamente pentru sistemul nervos central


Detaliu pentru invitatia numarul 332080
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 332080/20.07.2012
Denumire contract: Medicamente anestezice / Alte medicamente pentru sistemul nervos central
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 2673115802, fax: +40 267311675, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul - Spitalului Judetean de Urgenta "dr.Fogolyan Kristof" Sf.Gheorghe, Str.Stadionului nr.1-3, cod postal: 520064,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente anestezice / Alte medicamente pentru sistemul nervos central
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: 1. Anestezice2. Alte medicamente pentru sistemul nervos
II.1.6) CPV: 33661100-2 - Anestezice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 478, 839 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Potrivit art.43 din O.U.G. nr.34/2006, modificat prin Legea nr.279/2011 , garantia de participare este obligatorie , in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei anunt de participare in S.E.A.P.2. Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoareamaximaestimata , respectiv 4788, 39 lei, tinand cont deconditiileart.2781pct..adin Ord.34 / 2006 .3.Modul de constituirea garantiei de participare conform art.86 alin. (1) din H.G. nr.925/2006.4.Contulpentru garantii de participareRO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe.Perioada de valabilitate a garantiei de participare estecel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, RAPORTAT LA DATA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1, Prezentare declaratie privind eligibilitatea original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul2, Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006- original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul3.Prezentare declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006-original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.4, Prezentare certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul5) Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6)- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante pentru derularea procedurii competente si abilitate pentru semnaturi: Manager: Andras Nagy RobertDirector medical : Antal AlmosDirector financiar contabil: Ec.Fulop ArpadSef serviciu aprovizionare transport: Becsek AttilaAchizitor: Vasvari Alpar / Calugarita Elisabeta 1, Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina2. Autorizatie pentru desfasurarea activitatii dedistributie angro de medicamente- Certificatul va fi depusein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Nota - Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire , va prezenta in original sau copie legalizataCertificatul constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru evaluarea cerintelor necesare al capacitatii economice si financiare va fi prezentat bilantul contabil pe anul 2010 sau extrase de bilant, inregistrate la organele competente. - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a vedea modul de indeplinire a clauzelor contractuale de catre distribuitori privind livrarea medicamentelor in cantitatile si la termenele solicitate.1.Recomandari din partea a minim 1- maxim 3 clienti , privind modul de indeplinire a contractelor.-in original/copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SE POATE DESCARCA DE PE SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer