Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MEDICAMENTE ANESTEZICE


Detaliu pentru invitatia numarul 323923
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICE
Numar invitatie: 323923/11.04.2012
Denumire contract: MEDICAMENTE ANESTEZICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICECod fiscal: 4505421, Adresa: str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sect.1, Bucuresti, Telefon: 319.27.53, Fax: 210.78.64
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MEDICAMENTE ANESTEZICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare: Lot nr. 1 ? Xilina 2% - 40 mg/2ml, Lot nr. 2 ? Xilina 4% - 80 mg/2 ml , Lot nr. 3 ? Lystenon 0, 1gr/5 ml, Lot nr. 4 ? Propofol 1% - 10mg/ml, Lot nr. 5 ? Sevorane 99, 975% - 250 ml, Lot nr. 6 ? Naropin 10 mg/ml -10 ml, Lot nr. 7 ? Etomidat 2mg/ml ? 10 ml, Lot nr. 8 ? Lydocaina Spray 10% - 38 gr. (50ml), Lot 9 - Thiopental 500 mg.
II.1.6) CPV: 33661100-2 - Anestezice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 785.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, ca urmare a H G 1660/2006 art 17, aliniat (3). In cazul care, din motive tehnice, nu este posibil transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, aliniat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA( biroul secretariat) SpitaluluiClinic de Urgente Oftalmologice, Str. P-ta. Alexandru Lahovari; nr. 1; Sector 1 ; Bucuresti, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii: ?Cerere de ofertaXilina 2%, Xilina 4%, Lystenon, Propofolm 1%, Sevorane, Naropin, Etomidat, Lydocaina Spray 10%, Thiopental 500 mg? impreuna cu inscriptia ?A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE precizata in invitatia de participare?.- se solicita garantia de participare in valoare totala de 9, 745.00 RON- 2% - din valoarea estimata a lotului de produs ofertat.- garantia de participare se depune pentru fiecare lot pentru care se depune oferta. Garantia de participare defalcata pe loturi este urmatoarea: 1Xilina 2% - 40 mg/2ml 630.002Xilina 4% - 80 mg/2 ml 750.003Lystenon 0, 1gr/5 ml 30.004Propofol 1% - 10mg/ml 480.005Sevorane 99, 975% - 250 ml 5, 320.006Naropin 10 mg/ml -10 ml 2.510.007Etomidat 2mg/ml ? 10ml10.008Lydocaina Spray 10% 5.009Thiopental 500 mg10.00Garantia de participare se va depune prin: - scrisoare de garantie bancara (nu se admite scrisoare de recomandare bancara)- prin OP in contul de trezorerie RO54TREZ7015005XXX006987, TREZORERIA SECTOR 1 BUCURESTI, COD FISCAL 4505421Termen de valabilitate garantie de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
se va constitui conform prevederilor art.90 din HGR nr.925/2006Modalitatea de constituire: a) scrisoare de garantie bancara de buna executie (nu se admite scrisoare de referinta bancara)b) prin OP in contul de trezorerie RO54TREZ7015005XXX006987, TREZORERIA SECTOR 1 BUCURESTI, COD FISCAL 4505421
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEAModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 2DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea 3.Cerinta nr. 3DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din sectiunea 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager ? Prof. Dr. Monica Pop, Director Economic Ec. Ianus Zoita, Membrii comisiei de evaluare ? Farm. Violeta Popescu, As. Zegheru Vera, Lupascu-Vardala Sorin.Cerinta nr. 4DECLARATIE PE PROPIA RASPUNDERE CONFORM, ORDIN A.N.R.M.A.P. NR. 314 DIN 12 OCTOMBRIE 2010Se solicita ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3 Cerinta 1- AUTORIZATIA DE DISTRIBUTIE AGRO EMISA DE AGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr. 1.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie agro de medicamente de uzumanModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? fiind vorba de o cerere de oferta desfasurata integral online ? Documentatia de calificare se depune in SEAPCerinta nr. 2- CERTIFICATUL DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUIModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -fiind vorba de o cerere de oferta desfasurata integral online ? Documentatia de calificare se depune in SEAP
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia ofertantului pe propia raspundere ca detine AUTORIZATIA DE PUNRE PE PIATA pentru produsul oferit , in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer