Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Medicamente antibiotice


Detaliu pentru invitatia numarul 330438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL PLOIESTI
Numar invitatie: 330438/26.06.2012
Denumire contract: Medicamente antibiotice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL PLOIESTICod fiscal: 2844227, Adresa: Str. Ana IpatescuNr.59, Ploiesti, Telefon: 0244523904, Fax: 0244596272
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: InSEAP - www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente antibiotice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente antibiotice
II.1.6) CPV: 33631400-6 - Antibiotice si medicamente chimioterapeutice de uz dermatologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 = 60 RON;LOT 2 = 15 RON ;LOT 3= 330 RON ; LOT 4 = 250 RON ; LOT 5 = 60 RON; LOT 6 = 12RON; LOT7 = 11RON ; LOT 8 = 50 RON ; LOT 9 = 210RON ; LOT 10 = 22 RON ; LOT 11 = 320RON ; LOT 12 = 60 RON ; LOT 13 = 430 RON; LOT 14 = 100 RON ; LOT 15 = 140RON ; LOT 16 = 35 RON ; LOT 17 = 5 RON ; LOT 18 = 40 RON; LOT 19 = 10 RON ; LOT 20 = 30 RON; LOT 21 = 60; LOT 22 = 30; LOT 23 = 32 RON; LOT 24 = 2RON ; LOT 25 = 62 RON ; LOT 26= 5 RON; LOT 27 = 13 RON; LOT 28 = 2 RON; LOT 29 = 11RON.Garantia de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Mihalcea Magdalena Florentina-manager, Ec. Butaru Gabriela -Director Financiar Contabil , Jurist Sandru Andrei, Ing.Georgescu Silviu-sef serv.Achizitii Administrativ, Sing.Nitulescu Claudia- compartiment Achizitii.2.Declaratii privind eligibilitatea, potrivit art. 180 coroborat cu art. 46 din OUG nr. 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 , modificat prin Legea nr.278/2010.4. Certificat de atestare fiscala, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.c), din OUG nr.34/2006 si coform Ordinului 509/2011 , din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care se depun ofertele /candidaturile .5.Declaratie pe proprie raspundere care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010 art.1 1. Certificat constatator (in original sau copie legalizata), copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate pentru care se face ofertarea, va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer