Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Medicamente antihemoragice


Detaliu pentru invitatia numarul 350218
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL PLOIESTI
Numar invitatie: 350218/09.07.2013
Denumire contract: Medicamente antihemoragice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL PLOIESTICod fiscal: 2844227, Adresa: Str. Ana IpatescuNr.59, Ploiesti, Telefon: 0244523904, Fax: 0244596272
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente antihemoragice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente antihemoragice.
II.1.6) CPV: 33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 505, 129.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot1= 1640 RON; Lot 2= 3420 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioade de valabilitate a ofertei.Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnatcu semnatura electronica, in baza art.36 coroborat cu art.17, alin3) din HG 1660/2006.Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP cu semnatura electronica, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii.Garantia de participare se constituie (in coformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1 din OUG nr. 34/2006(evitarea conflictului de interese).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Dumitru Mihaela Carmen-manager, Ing.Georgescu Silviu-sef serv.Achizitii- Administrativ, Sing.Nitulescu Claudia- compartiment Achizitii.2.Declaratie privind eligibilitatea3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/20064.Certificat de atestare fiscala, in conformitate cu prevederile art. 181, lit.c), din OUG nr.34/2006 si coform Ordinului 509/2011, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.5.Declaratie pe proprie raspundere care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010 art.1 1.Certificat constatator (in original sau copie legalizata), eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate pentru care se face ofertarea, va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer