Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Medicamente antiinfectioase


Detaliu pentru invitatia numarul 341500
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" Covasna
Numar invitatie: 341500/03.01.2013
Denumire contract: Medicamente antiinfectioase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul de Cardiologie " Dr. Benedek Geza" CovasnaCod fiscal: 4404559, Adresa: Covasna Str. Mihai Eminescu nr. 160 Jud. Covasna, Covasna, Telefon: +40 0267340532, Fax: +40 0267340532
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente antiinfectioase
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea medicamentelor aferente fiecarui lot, identificate in caietul de sarcini Centralizatorul de produse, necesare pacientilor autoritatii contractante
II.1.6) CPV: 33650000-1 - Antiinfectioase generale pentru uz sistemic, vaccinuri, antineoplazice si imunomodulatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 199, 656.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare calculata pentru fiecare lot se regaseste in tabelul anexat ? Centralizatorul de produse si in sectiunea "loturi" a invitatiei de participare postata in SEAP. Aceasta se poate constitui prin virament bancar, instrument de garantare sau ordin de plata/filaCEC. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 1 si 6 din H.G. nr. 925/2006 coroborat cu prevederile art. 17 din H.G. nr. 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare (in cazul constituiri printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatede asigurari), dupa ce se va posta (scana) pe SEAP, se va transmite si la sediul autoritatii contractante in original de catre toti operatori economici. Garantia de participare se va constitui in lei/euro la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Contul in care se va depune garantia de participare este RO 46 TREZ 2575005xxx004395 , deschis la TrezoreriaTg. Secuiesc. In temeiul prevederilor art. 86, alin. 3, lit. a si b din H.G. nr. 925/2006, actualizata in cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadruin perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.180 si in niciuna din situatiileprevazute la art.181 din OUG 34/2006 (Declaratie privind situatia personala a ofertantului);2.Sa nu se afle in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006(Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006);Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sant: Manager : Jr. Sporea Monica; Director financiar : Ec. Kadar Melinda; Director Medical: Dr. Suceveanu Mihaela; Director de ingrijiri: Diaconu Ion; Consilier juridic : Jr. Neagovici Vasile; Comisia de evaluare achizitii publice: sef servicii AT: Ec. Hajnal Arpad-presedinte si membrii: Ec. Simon Ildiko , Ec. Olosz Iren3.Respectarea prevederilor Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2012 (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta);4.Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice .5.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local).Certificatul de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 1.Certificat constatator emis de ONRC. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata . Se va permite prezentarea documentelor de oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.12.2012 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer