Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - medicamente antineoplazice la PN ONCO


Detaliu pentru invitatia numarul 352214
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALULMUNICIPAL MEDIAS
Numar invitatie: 352214/07.08.2013
Denumire contract: medicamente antineoplazice la PN ONCO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL MEDIASCod fiscal: 4751469, Adresa: STR. I. G. DUCA NR.33, Medias, Telefon: 0269842550, Fax: 0269845564
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: 1.SEAP2. garantia de participare: STR. I. G. DUCA NR.33, Medias, Romania, cod postal: 551026, telefon: +40 269842550, fax: +40 269845564, persoana de contact: Birou aprovizionare-achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: medicamente antineoplazice la PN ONCO
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: medicamente antineoplazice si complementare tratamentului cu citostatice
II.1.6) CPV: 33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30, 214.62 - 377, 557.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.912lei sau alta valuta echivalata in lei la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.Valorile sunt detaliate pe loturi si in tabelul anexat, daca se depun oferte pe mai multe loturi se insumeaza garantiile aferente. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante, O.P. sau plata cu chitanta prin casieria unitatii contractante, cu specificarea loturilor pentru care a fost constituita garantia. Documentul ce constituie dovada garantiei se va scana si se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, totodata se va trimite la sediul A.C.pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, lipsa acesteia va conduce la eliminarea ofertantului.
Garantie de buna executie
5% din val.contractului subsecvent , fara T.V.A., doar pentru contractele a caror val.depaseste echiv.in lei a 10.000 de euro, val.calculata la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emisa in favoarea autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- conf. formular 1; Declaratie privind neincadrarea in sit.prev.art.181 din OUG 34/2006- cf.formular 2;Prezentare documente din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente priv.impozitele si taxele in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Declaratie privind calitatea de participare la procedura- form.3; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- form.4;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in preved.art.69, ind.1 din OUG 34/2006.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul A.C. in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: manager- dr.Bogdan Burghelea, director fin.cont.-ec.Sanda Radu, sef farmacie-farm.Gyongyver Dembrovski, sef sectie-dr.Diana Calcatinge, bir.Aprovizionare-Achizitii-insp.Denisa Pop, merc.Anca Bejan 1.Certificat constatator emis de catre O.R.C.de pe langa tribunalul la care este arondata S.C., in original sau copie si care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, precum si situatia juridica a ofertantului sau autorizatia de functionare pentru persoane fizice.Vor fi admisi numai ofertantii care au ca obiect de activitate comercializarea produselor care fac obiectul contractului pentru care s-a organizat aceasta procedura.2.Declaratie privind incadrarea in categ.I.M.M.-cf.OG 27/2006*Persoane fizice/juridice straine: prezentare de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v.profesional.3.Autorizatia de distributie en-gros de medicamente eliberata de MS, cf.Legii 95/2006(titlul XVII) si OMS 1964/2008;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala-formular 5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere sau A.P.P.ptr. produsele ofertate eliberate de MS Prezentare certificate emise de organisme independente prin care se certifica sistemul integrat de urmarire a calitatii(SR EN ISO 9001 sau echivalent)practicat de furnizor ptr.activitatea de furnizare produse.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 14:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer