Achizitie publica - Medicamente antitrombotice
Detaliu pentru invitatia numarul 352127
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352127/06.08.2013
Denumire contract: Medicamente antitrombotice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129- sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente antitrombotice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: MEDICAMENTE ANTITROMBOTICE - CANTITATI MINIME SI MAXIME ACORD CADRUlot 1 - ACENOCOUMAROLUM-comprimat 4 mg- cant. minima 1000- cant.maxima 5000 COMPR.lot 2 - ACENOCOUMAROLUM-comprimat 2mg- cant. minima 300-cant.maxima 1000COMPR.lot 3 - ACID ACETIL SALICILICUM-comprimat filmat 75 mg- cant. minima 500 - 1cant.maxima12000 COMPR.lot 4 - CLOPIDOGRELUM-comprimat filmat 75 mg- cant. minima 2000- cant.maxima 7000 COMPR.lot 5 - CLOPIDOGRELUM-comprimat filmat 300 mg- cant. minima 300-cant.maxima 1000 COMPR.lot 6 - ENOXAPARINUM-sol.inj.4000 ui anti Xa//0, 4ml- cant. minima 2000-cant.maxima7000 buclot 7 - ENOXAPARINUM-sol.inj.6000 ui anti Xa//0, 6ml - cant. minima 1000- cant.maxima 4000 buclot 8 - ENOXAPARINUM-sol.inj.8000 ui anti Xa//0, 8ml- cant. minima 1000- 3500cant.maxima 3500 buclot 9 - HEPARINUM SODICUM-sol.inj.5000ui/ml-5ml- cant. minima 200- cant.maxima 1000 FLlot 10 - NADROPARINUM-sol.inj.3800uiAFXa/0, 4ml ? cant. minima 2000- cant.maxima 7000 buclot 11- NADROPARINUM-sol.inj.5700ui AFXa/ 0, 6ml- cant. minima 2000- cant.maxima 4000 buclot 12- NADROPARINUM-sol.inj.7600uiAFXa/ 0, 8ml- cant. minima 300- cant.maxima 800 buclot 13 - FONDAPARINUM-sol.inj.in seringa preumpluta 2, 5mg/0, 5ml- cant. minima 20- cant.maxima 80 buclot 14 - ALTEPLASUM-pulb.+solv.pt.sol.inj.50 mg ? cant. minima 2- cant.maxima 8 FLlot 15 - RETEPLASUM-pulb.+solv.pt.sol.inj.10U ? cant. minima 2- cant.maxima 10FL
II.1.6) CPV: 33621100-0 - Antitrombotice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 989.2 - 361, 477.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1- 12, 50; lot 2-1, 80; lot 3- 39, 60; lot 4-142, 80; lot 5-196, 40; lot 6-1316, 00; lot 7- 946, 40; lot 8- 1073, 80; lot 9- 290, 00; lot 10- 1120, 00; lot 11- 868, 00; lot 12- 124, 32; lot 13- 15, 32; lot 14- 233, 74; lot 15- 327, 37;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata conform art. 86, alin.1 din HG. NR.925/2006 cu modif si compl. ulterioare.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea.-FORMULAR 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181din OUG 34/2006- FORMULAR 3? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-dr. Majdik Vasile ?Director medical-farm . Kun Judith- Farmacist sef-ec.Pintican Rodica ? Birou AchizitiiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 69^1din OUG nr. 34/2006.-FORMULAR 4Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- FORMULAR 5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificat de taxe siimpozite locale. Aceste certificate vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 -Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii-conform Legii 176/2000Cerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ONRC.Datele din certificatul costatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Cerinta nr.3Autorizatie de punere pe piata -Legea nr.95/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generaleValoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin; 1- 250, 00; lot 2 -54, 00l lot 3-165, 00; lot 4-2040, 00lei; lot 5- 2946, 00; lot 6-18800, 00; lot 7-11830, 00; lot 8-15340, 00; lot 9- 2900, 00; lot 10-16360, 00; lot 11-21700, 00; lot 12- 4662, 00; lot 13-383, 00; lot 14-2921, 78; lot 15-3637, 00;
-ECHIVALENTA LEI/EURO SE VA FACE LA CURSUL MEDIU ANUAL.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 16:28