Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Medicamente ,,ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMIC"


Detaliu pentru invitatia numarul 328719
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Numar invitatie: 328719/06.06.2012
Denumire contract: Medicamente , ,ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMIC"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente , ,ANTIVIRALE PENTRU UZ SISTEMIC"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de medicamente pentru programul national , ,HIV-SIDA"Valoarea estimata, pana la 31.12.2012 de 152635.00 lei, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in frunctie de care se vor elabora si evalua ofertele) valoarea maxima reprezentand valoarea maxima estimata ce contine si valoarea eventualelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33651400-2 - Antivirale pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 183, 162 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei): 3043.15 lei, sau pentru loturile ofertate astfel: lot 1 = 428.00 lei, lot 2 = 21.00 lei, lot 3 = 23.00 lei, lot 4 = 374.00 lei, lot 5 = 181.00 lei, lot 6 = 185.00 lei, lot 7 = 216.00 lei, lot 8 = 28.00 lei, lot 9 = 9.00 lei, lot 10 = 792.00 lei, lot 11 = 604.00 lei, lot 12 = 65.00 lei, lot 13 = 5.00 lei, lot 14 = 23.00 lei, lot 15 = 33.00 lei, lot 16 = 37.00 lei, lot 17 = 0.35 lei, lot 18 = 1.00 lei, lot 19 = 17.00 lei, lot 20 = 0.80 lei.in contul de trezorerie RO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712 Modul de constituire a garantiei de participare: a.scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in original sau: b.depunerea la casieria autoritatii: - a unui Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - a unei sume in numerar
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executieeste de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui prin modalitatile precizate mai jos: 1. scrisoare de garantie bancara se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in original sau: 2. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului si se va constitui in max. 5 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in original, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente, catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in original, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante, la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie.Prezentarea documentelor se va face informat electronic in SEAPDeclaratii privind eligibilitatea, Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006, -Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante (in conformitate cu prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006)Dr.Popescu Ion ?presedinteRef. Albina Gabriel, Asist.Caragea Isabell-Leila, Farm. Ionescu Mina, Consilier juridic Manole ValentinSing.Vlad Adrian, Ec. Albina VioletaMembrii de rezerva: Dr.Jitea Cecilia, Ing. Alexandru Lacramioara, Asist. Saramet Felicia, Asist. Simion George, Av. Frandes Claudia, Ec.Gheba Victoria, Merc.Ivan Dumitru"informatii generale" se va completa formularul nr.2. Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente , din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Autorizatie de distributie angro de medicamente de uz uman.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In conformitate cu prevederile: Legea 95/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul Ministerului Sanatatii nr.1964/2008Autorizatie de punere pe piatacopie Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 08:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer