Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - medicamente diverse


Detaliu pentru invitatia numarul 320259
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRASOV
Numar invitatie: 320259/15.02.2012
Denumire contract: medicamente diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BRASOVCod fiscal: 4443175, Adresa: ALEEA DEALUL SPIRII NR.12, Brasov, Telefon: 0268/513058, Fax: 0268/513058
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ALEEA DEALUL SPIRII NR.12, Brasov, Romania, cod postal: 500118, telefon: +40 268411318, fax: +40 372870370, persoana de contact: GRECU Dumitru Danut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov , Str.Aleea Dealul Spirii nr.12
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: medicamente diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: medicamente diverse
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 171.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si in perioada prevazuta in documentatia de atribuire ? Formular nr.8Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse ( conform art.33 alin.3 din HG 925 /2006).Nr. Valoare 1 % din valoare lotcrt.1 6.60, 2 0.38, 3 3, 4 0.44, 5 1.50, 6 6.727 1.28 7.919 0.7610 1.3211 5.412 5.3813 0.1814 0.4515 0.2516 0.1317 0.2818 0.8219 0.4820 2.9721 2.5822 0.4423 324 49.5025 11.3626 48.0727 11.8628 6.4229 12.2230 1.5431 0.4432 1.4233 2.2534 0.2235 1.1136 0.2837 0.8938 0.839 3.3540 4.8841 142 2.343 9.644 5.1245 2.246 1.5237.12perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 zilecuantumul garantiei de participare este in cuantum de 1 % din valoarea lotului ofertatModul de constituire a garantiei de participare acceptat: c.1. garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat.c.2. prin virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO 73 TREZ 1315069XXX 011477, deschis la Trezoreria Municipiului Brasov.c.3.sau prin depunerea sumei la casieria Spitalului de Pneumoftiziologie Brasov din str. Aleea Dealul Spirii , nr 12, Brasov, Romania.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fide 5 % din pretul contractului de furnizare fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contractIn cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare , aceasta se poate constitui prin depunerea sumei la caseria spitalului si chitanta devine anexa la contract.Este obligatoriu ca ofertantul declarat castigator sa se prezinte la semnarea contractului , la sediul autoritatii contractante cu scrisoarea de garantie bancara sau chitanta de la caseria spitalului.In cazul contractului de furnizare , autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului sau de la plata facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: membrii comitetului director Manager Dr. Dan Moraru Director financiar contabil Ec. Grusea Claudiu Director medical Dr. Moleavin Ionmembrii consiliului de administratie Stinghe Ioan , Bularca Claudia, Ciubotaru Mariana , Nemeth Codruta, Buvnariu Laviniamembrii comisiei de evaluare farm, Radomir Adriana Ec. Grecu Dumitru Danut As. Popa Danielaoficiul juridic CJ Danci Mara PetroginaCerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaprezentare Formular nr. 1 din sectiunea FormulareCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 prezentare Formular nr. 2 din sectiunea Formulare.Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular 3Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei? Formular 4Cerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Prezentarea formularului ?certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 5Cerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinseCerinta nr. 7Certificat privind plata impozitelor si taxelorlocale Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun oferteleNota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de O.N.R.C., valabil la data deschiderii ofertelor Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisei de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1autorizatie de punere pe piataCerinta nr. 2Autorizatie de distributie angro emisa de Ministerul Sanatatii ? Agentia Nationala a Medicamentului- in termen de valabilitate un sistem de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer