Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Medicamente diverse


Detaliu pentru invitatia numarul 329426
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL SPITAL COLIBASI
Numar invitatie: 329426/12.06.2012
Denumire contract: Medicamente diverse
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SPITAL COLIBASICod fiscal: 11750504, Adresa: B-dul Dacia, Nr. 1, Mioveni, Telefon: 0248/260560, Fax: 0248/260560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente diverse
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Produse farmaceutice-Medicamente, 50 loturi detaliate in Anexa privind loturile si in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 097.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare totala: 3325, 00 lei; garantie participare detaliata pentru fiecare lot in parte: nr. lot cunatum (lei) :1=1L;2=339L;3=8L;4=1L;5=2L; 6=1L; 7=51L; 8=1L; 9=109L; 10=17L; 11=2L; 12=5L; 13=5L;14=36L; 15=24L;16=6L;17=265L;18=164L;19=11L; 20=81L; 21=2L;22=20L; 23=27L;24=2L; 25=7L; 26=6L;27=1L; 28=40L;29=5L;30=1L;31=4L;32-1L; 33=2L;34=32L;35=23L;36=25L; 37=137L; 38=405L; 39=10L; 40=276L; 41=563L; 42=25L; 43=14L;l 44=21lei; 45=82L;46=223L; 47=4L; 48=10L; 49=1L; 50=13L. Valabilitatea garantt.de particip. 60 zile de la data limita depunerii ofertei; Constituirea garant.de particip. se va efectua conform art 86 din HG nr 925/2006, astfel: - scrisoare de garantie bancare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica (formular 8); - prin OP la Trez. Pitesti RO30TREZ0465005XXX010005, cod fiscal 11750504;
- in numerar la caseria unitatii;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Dovada constituirii va fi trimisa in original autorit. contr., pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, la adresa Penitenciar Spital Colibasi, b-dul Dacia nr.1, loc.Mioveni, jud. Arges, cod postal 115400.ART. 278^1(1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garant. de particip. in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; (2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate/ Certificat ; Completare formular nr.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Completare formular nr.2Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Completare formular nr.3Cerinta nr. 3DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 din Oug 34/2006; Completare formular nr.4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director: cms. sef dr. Mirela Cornelia CHIRCIUDirector medical: scms. Mironela IANOVSCHISef serviciu ec-administrativ: Mihaela CVASNIUCContabil sef: Mariana MUSUNOISef birou logistic: Gheorghita ONOFRECompartiment achizitii: Valentin DELEANU Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in una din variantele: original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Cerinta nr. 2Operatorii economici vor face dovada ca sunt autorizati de Agentia Nationala a Medicamentului sa distribuie medicamente, conform Ordinului1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman.Documente de confirmare: Autorizatie emisa de Agentia Nationala a Medicamentului din cadrul Ministerului Sanatatii in termen de valabilitate, prezentata in una din variantele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul, ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii generale prin Completare formular nr. 5
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va oferta numai produse pentru care exista autorizatiede punere pe piata emisa de ANM, conform art.700, alin. 1 din Legea95/2006, iar pentru a se certifica acest lucru vor prezenta in conformitate cuart.188 alin. 1, litera d, din OUG 34/2006, copii lizibile semnate, stampilate sicu mentiunea Conform cu originalul ale autorizatiilor de punere pe piataemise de ANM(singurul organism abilitat in acest sens)pentru fiecare dinproduselor ofertate sau o declaratie pe propria raspundere a ofertanului dincare sa rezulte ca pentru produsele ofertate exista autorizatii de punere pepiata, valabile, emise de ANM . Cerinta nr. 1Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer