Achizitie publica - Medicamente diverse de uz uman
Detaliu pentru invitatia numarul 341316
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341316/21.12.2012
Denumire contract: Medicamente diverse de uz uman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SPITAL COLIBASICod fiscal: 11750504, Adresa: B-dul Dacia, Nr. 1, Mioveni, Telefon: +40 248260560, Fax: +40 248260560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente diverse de uz uman
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Produse farmaceutice-Medicamente de uz uman, 80 loturi detaliate in Anexa privind loturile si in Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 311.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: printr-un instrument de garantare emis in favoarea autoritatii contractante in conditiile legii, de catre o societatebancara (formularul nr. 8) sau de o societate de asigurari, virament bancarprinOP la Trez. Pitesti RO30TREZ0465005XXX010005, CF 11750504 sau plata cu chitanta prin casieria autoritatiicontractante. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare, la data si ora limita pentru deschiderea ofertelor va conduce la eliminarea ofertantului. Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. Documentul ce constituie dovada constituirii garantiei se va scana si se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare, iar in cazul garantiilor constituite prin instrumente de garantare, originalul acestora se va transmite la sediul autoritatii contractante din bd . Dacia nr. 1, localitatea Mioveni, cod postl 115400, judetul Arges, pana cel tarziu la data limita de depunere a ofertei. Cuantumul garantiei de participare: a se vedea anexa B. Toate documentele incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica.Data la care se va efctua echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta este cursul BNR cu 5 zile inainte de data de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca nu se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din Oug 34/2006.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitate/ Certificat ; Completare formular nr.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;Completare formular nr.2Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Completare formular nr.3Cerinta nr. 3DECLARATIE pe propria raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu se afla in situata prevazuta la art. 69^1 dinOug 34/2006; Completare formular nr.4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director: cms. sef dr. Mirela Cornelia CHIRCIUDirector medical: scms. Mironela IANOVSCHISef serviciu ec-administrativ: Mihaela CVASNIUCContabil sef: Mariana MUSUNOISef birou logistic: Gheorghita ONOFRECompartiment achizitii: Valentin DELEANUToate documentele incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica. Cerinta nr. 1Operatorii economici vor face dovada ca sunt inregistrati si ca au in obiectul de activitate producerea/comercializarea produselor de natura celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.Documente de confirmare: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala care sa contina informatii reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in una din variantele: original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau casocietatea se afla in incapacitate de plata.Cerinta nr. 2Operatorii economici vor face dovada ca sunt autorizati de Agentia Nationala a Medicamentului sa distribuie medicamente, conformOrdinului1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamentede uz uman.Documente de confirmare: Autorizatie emisa de Agentia Nationala a Medicamentului din cadrul Ministerului Sanatatii in termen de valabilitate, prezentata in una dinvariantele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea Conform cu originalul.Toate documentele incarcate in SEAP vor fi semnate cu semnatura electronica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCompletare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 5 ? cuprindeinformatii cu privire la datele de identificare ale firmei, declararea cifrei deafaceri anuale la 31 decembrie, pe ultimii 3 ani.Cursul de schimb este cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic va oferta numai produse pentru care exista autorizatie de punere pe piata emisa de ANM, conform art.700, alin. 1 din Legea 95/2006, iar pentru a se certifica acest lucru vor prezenta in conformitate cuart.188 alin. 1, litera d, din OUG 34/2006, copii lizibile semnate, stampilate sicu mentiunea Conform cu originalul ale autorizatiilor de punere pe piataemise de ANM(singurul organism abilitat in acest sens)pentru fiecare dinprodusele ofertate sau o declaratie pe propria raspundere a ofertanului dincare sa rezulte ca pentru produsele ofertate exista autorizatii de punere pepiata, valabile, emise de ANM . Cerinta nr. 1Operatorul economic va face dovada ca are implementat un sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul seria EN-ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.12.2012 12:01