Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MEDICAMENTE HEMOFILIE


Detaliu pentru invitatia numarul 357335
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 357335/05.02.2014
Denumire contract: MEDICAMENTE HEMOFILIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, -REGISTRATURA, telefon: +40 260616920, fax: +40 260661066, persoana de contact: Cristea Voica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania-SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MEDICAMENTE HEMOFILIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Lot.1: FACTOR VIII DE COAGULARE500 UI-pulb.+ solv.pt.sol.inj. (fara continut de factor VON WILLEBRAND farmacologic activ).- cantitate minima 300 flacoane-cantitate maxima 780 flacoaneLot.2: IMUNOGLOBULINA UMANA NORMALA ? sol.inj./perf.50mg/ml-100ml ? cantitate minima 50 flacoane- cantitate maxima 200 flacoane
II.1.6) CPV: 33621000-9 - Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 275, 535 - 798, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1: FACTOR VIII DE COAGULARE 500UI-pulb.+solv.pt.sol.inj.(fara continut de factor VON WILLEBRAND farmacologic activ)-5647, 20 lei;Lot 2: IMUNOGLOBULINA ? sol.inj./perf.50mg/ml-100ml - 2335, 40 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAU conform art. 86, alin.1 din HG. NR.925/2006 cu modif si compl. ulterioare.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara, sau alta institutie financiara acreditata.-EHIVALENT leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea.Declaratieprivind neincadrareainprevederile art.181 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratieprivind neincadrareainprevederile art. 69^1 dinOUG 34/2006Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificatde taxe si impozite locale.Aceste certificate vor atesta ca candidatul/ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunereaofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. 4 din HG nr.925/2006.?Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-Marian Ambrozie ? Consilier Juridic-dr. Majdik Vasile? Director medical-dr.Stanciu Liliana ? coordonator program-farm.Kun Iudith -farmacist sef-ec.Cristea Voica ? Birou Achizitii -Avizul de functionare , eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000-Certificat constator , in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Datele din certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC-Autorizatie de punere pe piataa produsului-Legea nr.95/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Valoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani(2011, 2012, 2013) sa fie egala sau mai mare decat: LOT 1: FACTOR VIII DE COAGULARE500UI-- 217200, 00LEI FARA TVA;LOT2: IMUNOGLOBULINAUMANANORMALA- 58335, 00 LEI FARA TVA .Pentru calculul echivalentei lei /valuta se aplica cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2014 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer