Achizitie publica - Medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale
Detaliu pentru invitatia numarul 330551
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330551/28.06.2012
Denumire contract: Medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" BotosaniCod fiscal: 4557951, Adresa: str. Marchian nr.11, Botosani, Telefon: +40 231517150, Fax: +40 231517780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente impotriva tulburarilor gastro-intestinale functionale.
II.1.6) CPV: 33612000-3 - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 342, 314.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata a contractului, dar nu mai putin decat sumele prevazute la art.278^1 din OUG34/2006, conform anexei caietului de sarcini, specificata in loturile publicate in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita de primire a ofertelor.Mod de constituire: 1.Scrisoare de garantie bancara (emisa in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari) ? conform Formular 7. 2.Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani; fila cec ? cu conditia confirmarii acestora de catre Trezorerie/banca pana la data limita pentru depunerea ofertelor. 3.Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA A contractului subsecvent ce urmeaza a fi atribuit. Modul de constituire a garantiei de buna executie(conform art.90 din HG nr.925/2006): Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formular nr.8); Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO89TREZ1165006XXX006202-Trezoreria Botosani; Lichiditati depuse la casieria autoritatii contractante (in cazul in care garantia de buna executie este redusa ca valoare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completare Formular 2: > Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, fara datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale / Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.3. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta - Completare Formular 34. Declaratie privind neincadrarea la art. 69(1) - Completare Formular 45. Declaratie privind calitatea de participare la procedura - Completare Formular 5> Persoanele cu functie/putere de decizie in atribuirea contractelor de achizitie publica: > Manager - Dr.Ovidiu Florentin Mimor;> Director Financiar Contabil - Ec. Gheorghe Damian> Ing. Carmen Craciun;> Ec. Luminita Zaharia;> Ing.Mihaela Fetchi;> Farm.Maria Agrigoroaie;> Jr. Victor Nitu;>Ec.Mihaela Branzei>Ec.Mihaela Relenschi 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original, copie legalizata sau semnata si stampilata "Conform cu Originalul", in termen de valabilitate, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata.2. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)Toate documentele mentionate mai sus, se vor prezenta in original sau copie legalizata, sau semnata si stampilata "conform cu orginalul".3.Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii.Documente tip emise de MS, in termen de valabilitate.4.Autorizatie de punere pe piata pentru fiecare medicament oferta.Documente tip emise de MS, in termen de valabilitate, sau certificat care sa ateste procedura de reinnoire a acesteia - daca este cazul (Copie).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara (informatii generale) Se vor preciza informatii cu privire la: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani; - declararea cifrei globale de afaceri pe ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 13:17