Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale


Detaliu pentru invitatia numarul 346187
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 346187/30.04.2013
Denumire contract: Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, persoana de contact: ec.Pintican Rodica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUD. DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066- SALA DE SEDINTA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: lot 1 - OMEPRAZOLUM-capsule gasrorez.20mg- 25000 caps.lot 2 - PANTAPRAZOLUM-liof. pt. sol.inj.40mg -12000 flacon.lot 3 - PANTAPRAZOLUM-compr.gastrorez.20mg -10000 compr.lot 4 - DROTAVERINUM-sol.inj.40mg/2ml -15000 fiolelot 5 - ESOMEPRAZOLUM-pulb.pt.sol.inj./perf.40mg ? 3000 fllot 6 - ESOMEPRAZOLUM-gran.gastrorez.pt.suspensie orala 10mg -100 buclot 7 - METOCLOPRAMIDUM-compr.10mg -5000 compr.lot 8 - METOCLOPRAMIDUM-sol.inj.5mg/ml-2ml -12000 fiolelot 9- ONDASETRONUM-sol.inj.2mg/ml-4ml ? 5000 fiolelot 10- SILIBINUM-comprimat 35mg -10000 compr.lot 11 ACIDUM URSODEOXYCHOLIC-CAPS./ 250mg -1500 caps.lot 12 - COMBINATII ARGININA SORBITOL - SOL.PERF.250MG -1500 fllot 13- BUTYLSCOPULAMINUM - sol inj 1ml*5f- 200 fiolelot 14- COMBINATII ASPATOFORT- SOL. INJ./- 25000 fiolelot 15 - COMBINATII HEPA MERZ- SOL.PERF.0, 5 G/ML-10 MLMG- 600 fiole
II.1.6) CPV: 33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 440 - 360, 152 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 -450, 00 lei;lot 2 ? 3384, 00lei;lot 3 ? 106, 00lei;lot 4 ? 195, 00lei ;lot 5 ? 864, 00lei;lot 6 ? 9, 30 lei;lot 7 ? 1, 60 lei;lot 8 ? 182, 00 lei;lot 9 ? 231, 00 lei;lot 10- 16, 00 lei;lot 32, 70 lei;lot 12 ? 225, 60 leilot 13 ? 2, 00 ei ; lot.14- 864, 00 lei; lot 15- 225, 84lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.ECHIVALENTA LEI/EURO SE VA FACE LA CURSUL BNR INAINTE CU 5 ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractelor subsecventese constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie, exprimata procentual si este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin: - scrisoare de garantie de buna executie emisa de catre o banca sau societate de asigurari, care devine anexa la contract, In conformitate cu Legea nr. 364/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM ? urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea- FORMULAR 2Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181din OUG 34/2006- FORMULAR 3? Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-dr. Majdik Vasile ?Director medical-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-farm . Kun Judith- Farmacist sef-ec.Pintican Rodica ? Birou AchizitiiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 69^1din OUG nr. 34/2006.FORMULAR 4Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010- FORMULAR 5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificat de taxe siimpozite locale. Aceste certificate vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1 -Aviz de functionare eliberat de Ministerul SanatatiiCerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ONRC.Datele din certificatul costatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generaleValoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimate a celui mai mare contract subsecvent care se atribuie pe durata acordului cadru , pentru loytul care se depune oferta.Pentru calculul echivalentei lei /euro se aplica cursul mediu anualcomunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Autoritatea contractanta a stabilit cerinte minime de calificare pentru capacitatea economico-financiara din urmatoarele motive ;
- sa se asigure ca operatorul economic are puterea economica pentru indeplinirea contractului- sa se asigure ca operatorul economic a mai livrat produsele care fac obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Cerinta nr.2Autorizatie de punere pe piata -Legea nr.95/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer