Achizitie publica - MEDICAMENTE INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL DE HEMOFILIE
Detaliu pentru invitatia numarul 337781
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337781/19.10.2012
Denumire contract: MEDICAMENTE INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL DE HEMOFILIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN ARGESCod fiscal: 4122205, Adresa: str.Aleea Spitalului nr.36, Pitesti, Telefon: +40 248287150, Fax: +40 248287202
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MEDICAMENTE INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL DE HEMOFILIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE DE MEDICAMENTE INCLUSE IN PROGRAMUL NATIONAL DE HEMOFILIECPV 33621000-9Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice
II.1.6) CPV: 33621000-9 - Medicamente pentru sange si pentru organele hematopoietice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 381.75 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE OBLIGATORIE.GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE IN VALOARE DE 823.81 LEI . Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, a unui ordin de plata sau a unei file cec, sau OP in contul Autoritatii Contractante sau chitanta de depunere numerar la casieria acesteia, in contul RO90TREZ0465041XXX000335, deschis la Trezoreria Pitesti cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respective 90 de zile de la data limitade depunere a ofertelor .Lipsa garantiei de participare va conduce la eliminarea ofertantului, respectiv la descalificarea sa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea -completarea formularului 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- completarea formularului 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010-- completarea formularului 6-completarea si prezentarea formularului prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile ART. 69^1 din OUG 34/2006- completarea formularului 7-Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conduceresau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care seafla in relatii comerciale cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante ( MANAGER dr. SORIN VASILESCU , DIR. MEDICAL dr. SERB DRAGOS , DIR. FIN. CONT . ec. RODICA BESLIU , DIR. INGRIJIRI as. BADIU MARIANA , FARMACIST JUGRAVU DOINITA, FARMACIST POPA FLOAREA COMPARTIMENT ACHIZITII ec. CIRSTEA CASIAN ), este exclus din procedura de atribuire.Declaratie pe propria raspundere conf.art. 11 din HG 925 / 2006 Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare , ofertantul aredreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere , semnata de reprezentantul legal , prin care confirma ca indeplinesccerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire .-Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul , -Certificat eliberat D.G.F.P , scadent in luna anterioara celei in care se depune : in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .-Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004). 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , in original sau copie legalizata , sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2. -Autorizatie/ Aviz de functionare la Ministerul Sanatatii pentru ofertant
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: - completarea formularului 3- Bilant contabl la datele de 31.12.2010 si/sau 30.06.2011, vizate siinregistrate la organele fiscale competente si/sau alte documente legaleedificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economicofinanciara( raport de audit , raport al cenzorilor);
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatiiIn cazul depunerii unei oferte comune, capacitatea tehnica si/sauprofesionala, inclusiv indeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prinluarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.- Acordul de asociere.- completarea formularului 8- Lista cuprinzand subcontractantii, insotita de acordurile de subcontractaresi specificarea loturilor care urmeaza a le executa subcontractantii.In cazul subcontractarii, se va prezenta formularul cu informatiile privindpartea sau partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite desubcontractanti si specializarile acestora
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 12:44