Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Medicamente pentru Programul de Dializa PN 10


Detaliu pentru invitatia numarul 329775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL GENERAL CAI FERATE DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 329775/19.06.2012
Denumire contract: Medicamente pentru Programul de Dializa PN 10
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL GENERAL CAI FERATE DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4337395, Adresa: DROBETA TURNU SEVERIN, B-DUL CAROL I NR.5-7, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/317339, Fax: 0252/317339
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DROBETA TURNU SEVERIN, B-DUL CAROL I NR.5-7, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 252317339, fax: +40 252317339, persoana de contact: RAMONA CIMPOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul General Cai Ferate Drobeta Turnu Severin, B-dul Carol I NR.5-7.jud.Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente pentru Programul de Dializa PN 10
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente pentru programul de dializa PN 10Valoarea contractului initial este 124 518 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 33621300-2 - Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 698 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1246 lei si se constituie pentru fiecare lot in parte astfel : lot.1=184 lei;lot.2=180 lei;lot.3=516 lei;lot.4=16 lei;lot.5=61 lei;lot.6 =19 lei; lot.7=112 lei ;lot.8=80 lei;lot.9=78 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar/numerar la caseria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006?O.P. in contul RO.29TREZ 4615005 XXX000104Se vor atasa la vedere in exteriorul plicului cu oferte.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: - conform prevederilor art.90 alin (1)din HG 925/2006 , ,garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator , contul de garantii al Spitalului C.F.Drobeta Turnu Severin : RO 29TREZ 4615005 XXX000104 Trezoreria Drobeta Turnu Severin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate , cf art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr.3Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul nr.4Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Cerinta nr. 3Dovada platii obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul localModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificate de atestare fiscala eliberate de administratia financiara si serviciul local de taxe, original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul.Certificatele fiscale se vor referi la plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Cerinta nr. 4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificatul de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratia privind calitatea de participant la procedura-formularul nr.5Certificatul de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010 ?formularul 7Cerinta nr. 5Neincadrarea ofertantului in prevederile art.69 ^1 /OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere Formularul nr.6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire , la nivelul cerintei privind declaratia de neincadrare in prevederile art.69 ^1 din OUG 34/2006 sunt: ec.Olaru Mihai-Manager, dr.NistorVasile-Director Medical, ec.Silosi Eduard ?Compartiment Financiar-Contabil, dr.CruceruConstantin-medic CompartimentHemodializa, Responsabil Achizitii-jr.Cimpoca Ramona Cerinta nr. 1Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar activitatile din categoria celor ce fac obiectul procedurii de achizitie (cod CAEN din ONRC). Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, in conditiile in care acesta a prezentat actul in copie lizibila conform cu originalul, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitatecertificatul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiara: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente., Cerinta nr.2 Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara, Cerinta nr.2 Declaratie privind echipamentele tehnice , utilaje, instalatii din care sa reiasa asigurarea (in dotare proprie , prin contracte sau conventii de inchiriere etc)a acelor echipamente , utilaje , mijloace fixe si a altor dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare., Cerinta nr.3 Autorizatie de punere pe piata emisa de MS.Obligatoriu medicamentele ofertate sa fie cuprinse in nomenclatorul medicamentelor pe 2012. Cerinta nr. 1Implementareasistemuluide management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN- ISO 9001/2008 sau echivalental acestuia: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer