Achizitie publica - Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular
Detaliu pentru invitatia numarul 328508
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328508/01.06.2012
Denumire contract: Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL ANTON CINCU TECUCICod fiscal: 4322270, Adresa: str. Costache Conachi nr.35 jud. Galati, Tecuci, Telefon: 0236/811608, Fax: 0236/811608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Costache Conachi nr.35 jud. Galati, Tecuci, Romania, cod postal: 805300, telefon: +40 236/811608, fax: +40 236/811608, persoana de contact: Barbalata florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal "Anton Cincu" Tecuci, la sala de sedinta din corpul administrativ, str.Costache Conachi, nr.35, jud. galati.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular, la care valoarea estimata a contractului fara suplimentari este de: 126710 fara TVAsi valoarea estimata a contractului cu suplimentari este de: 190067 fara TVA
II.1.6) CPV: 33620000-2 - Medicamente pentru sange, pentru organele hematopoietice si pentru sistemul cardiovascular (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 067 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea estimata ( fara TVA ) a contractului initial ce urmeaza a fi incheiat ( 2012). Avand in vedere ca procedura de atribuire este pe loturi, garantia de participare se stabileste prin corelare cu valoarea estimata a fiecarui lot prin raportare la valoarea estimata a contractului initial (2012) ce urmeaza a fi incheiat si nu la valoarea estimata totala ce tine seama de eventualele suplimentari. Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este prezentata in caietul de sarcini si in Anexa B(inf.priv. loturile). In cazul in care ofertantul depune oferta pentru toate loturile garantia de participare va fi de 2533, 20 Ron. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin una dintre urmatoarele forme : a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; b) ordin de plata sau fila cec in contul SPITALULUI MUNICIPAL "ANTON CINCU" TECUCI, contul nr.RO27TREZ3075006XXX002266 deschis la Trezoreria Tecuci, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; c) depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar , in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare . In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Oferta va fi respinsa la deschidere (hgr 925/2006) daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Garantia pentru participare va fi trecuta la vedere.In cazul in care gr.de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va folosi Formularul nr.11 atasat in sectiunea formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Completarea FORMULARULUI NR.1 din setiunea Formulare este obligatorie.Declaratia privind eligibilitatea se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Completarea FORMULARULUI NR.2 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr. 3Certificat privind plata taxelor si impozitelor localeCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscalaCerintele prevazute la punctele 3 si 4 sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Documente edificatoare: Certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale si Certificatul de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele .In cazul depuneri unei oferte comune toti asociati au obligatia de adepune aceste certificate.Eventualii subcontractanti(subcontractant) nu auobligatia depunerii acestor certificate.Cerinta nr.5Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea FORMULARULUI NR.3 din sectiunea Formulare este obligatorie.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 se va prezenta in original, semnat sistampilat.Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart 69¹( evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Completarea FORMULARULUI NR.4 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art 69¹ se va prezenta in original, semnat si stampilat.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire este urmatoarea : Manager - DR.TEODORU DRAGOSDirector Medical - DR.MIRCEA DANIELADirector Financiar Contabil - EC.SIMA MIHAELAFarmacist ? FARM.MIHAIL LUMINITAConsilier Juridic - Av. SCUTARU ALIS Cerinta nr. 1Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr.1964/2008pentru aprobarea Normelor privind infiintarea , organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz umanSe poate depune echivalent al acestui document.Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiuneaconform cu originalul.Dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati de detinere(depozitare)/manipulare, livrare/transport subcontract , a medicamentelor de uz uman.Cerinta nr. 2Certificat constatator emis de ORC, care va trebui sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita a depunerii ofertei.Certificat constatator emis de ORC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din care sa rezulte ca : -obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC ;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendareaactivitatii/dizolvarea persoanei juridice.In cazul existentei unui tert sustinator acesta nu are obligatia de a prezenta certificatul.In cazul depunerii unei oferte comune toti asociatii auobligatia sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Subcontractantii nu au obligatia prezentarii acestuicertificat.Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante certificatulconstatator eliberat de ORC in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Fisa de informatii generale. Completarea FORMULARULUI NR.5 din sectiunea Formulare este obligatorie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate Completarea FORMULARULUI NR.10 din sectiunea Formulare este obligatorie.Se solicita in baza art.4 lit.b din OG 125/1998, in baza art.700 alin.1 si art.730 alin.5 din Lg.95/2006, in baza OMSP 895/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 09:41