Achizitie publica - MEDICAMENTE PENTRU TUBERCULOZA
Detaliu pentru invitatia numarul 343626
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343626/08.03.2013
Denumire contract: MEDICAMENTE PENTRU TUBERCULOZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE FLORESTI - PRAHOVACod fiscal: 16616504, Adresa: STR GHE GR CANTACUZINO NR.44, Floresti, Telefon: 0244 369215, Fax: 0244 369321
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE FLORESTI - SECRETARIAT, STR GHE GR CANTACUZINO NR.44, Floresti, Romania, cod postal: 107255, telefon: +40 244369215, fax: +40 244369321, persoana de contact: FARMACIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE FLORESTI, STR GHE GR CANTACUZINO NR.44, COM. FLORESTI, JUD. PRAHOVA, COMPARTIMENT FARMACIE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MEDICAMENTE PENTRU TUBERCULOZA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 21
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru se incheie in vederea aprovizionarii farmaciei spitalului cu medicamente pentru tuberculoza necesare pentru tratamentul pacientilor internati pe perioada aprilie 2013 - decembrie 2014. Frecventa estimata de atribuire a contractelor subsecvente - lunar. Valoarea ectimata minima a unui contract subsecvent: 19.08 ron.Valoarea ectimata maxima a unui contract subsecvent: 11009.19 ron.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 231, 193 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata maxima a fiecarui lot al prezentei proceduri. Garantia se constituie pentru fiecare lot in parte. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. Modalitatea de constituire: scrisoare de garantie bancara sau oricare dintre modalitatile de constituire reglementate de art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in valuta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa si in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Se va completa "Fisa de informatii generale" - Formular nr. 2- Se va completa "Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. nr. 180 din OUG 34/2006" - Formular nr. 3- Se va completa "Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. nr. 181 din OUG 34/2006" - Formular nr. 4- Se va completa "Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. nr. 69^1 din OUG 34/2006" - Formular nr. 9Nota: Declaratiile se vor completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. nr. 69^1 din OUG 34/2006 se va completa atat de catre subcontractant cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Persoane cu functie de decizie in procedura de atribuire - autoritatea contractanta: Manager-Ec.Rosu Denisa Elena; Director financiar contabil-Ec.Tilimpea Mihai Dragos; Director medical- Dr. Popescu Rodica; Cpmisia de evaluare: Farm.Nicolae Maria; As.farm.Robea Daniela; As.farm. Rotaru Monica.-Se va completa "Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta" - Formular nr. 10-Se prezinta certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)-Se prezinta certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)Nota: Din certificatele mentionate trebuie sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele pot fi in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Se va prezenta pentru fiecare produs ofertat "Autorizatie de punere pe piata" emisa de Agentia Nationala a Medicamentului in baza legii nr. 95/28.04.2006, art. 700, titlul "Medivamentul".Nota: Aurorizatiile pot fi in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". - Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Nota: Documentele pot fi in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ONRC in forma original/copie legalizata daca au fost prezentate in forma copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia financiara a ofertantului-bilantul contabil (situatii financiare0 pe anul 2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 12:48