Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MEDICAMENTE PERFUZABILE


Detaliu pentru invitatia numarul 350607
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Numar invitatie: 350607/17.07.2013
Denumire contract: MEDICAMENTE PERFUZABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN SALAJCod fiscal: 4291719, Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Telefon: +40 0260616920, Fax: +40 0260661066
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, cod postal: 450129, telefon: +40 0260616920, fax: +40 0260661066, persoana de contact: Birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Jud. de Urgenta Zalau, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau, Romania, - sala de sedinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MEDICAMENTE PERFUZABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: lot 1 - NATRII HYDROGENI CARBONAS-SOL.PERF.8, 4% -100ml- cant.minima 200- cant.maxima 800lot 2 - KALII CHLORIDUM-CONC.PT.SOL.PERF. 7, 45%-100ml- cant.minima 300- cant.maxima 1200lot 3 - NATRII CHLORIDUM-SOL.PERF.0, 9% -500ml- cant.minima 15000- cant.maxima 40000lot 4 - NATRII CHLORIDUM-SOL.PERF.0, 9% -250ml- cant.minima 800- cant.maxima 5000lot 5 - NATRII CHLORIDUM-SOL.PERF.0, 9% -1000ml- cant.minima 500- cant.maxima 2500lot 6 - NATRII CHLORIDUM-CONC.PT.SOL.PERF. 5, 85% -20ml- cant.minima 500- cant.maxima 2500lot 7 - COMBINATII (AMINOACIZI)-SOL.PERF.10% -500ml- cant.minima 200- cant.maxima 800lot 8 - GELATINA SUCCINILATA-SOL.PERF.40G/1000ml -500ml- cant.minima 100- cant.maxima 300lot 9 - MANNITOLUM 15%-SOL.PERF.100ml- cant.minima 1000- cant.maxima 5000lot 10 - MANNITOLUM 20%-SOL.PERF.250ml - cant.minima 50- cant.maxima 100lot 11 - COMBINATII(SOLUTIE RINGER)-SOL.PERF.500ml- cant.minima 1000- cant.maxima 4000lot 12 - COMBINATII(SOLUTIE RINGER)-SOL.PERF.250ml- cant.minima 200- cant.maxima 2500lot 13 - COMBINATII (AMINOACIZI)-SOL.PERF.10%-100ml- cant.minima 50- cant.maxima 150lot 14 - GLUCOSUM 5%-SOL.PERF.5% -500ml- cant.minima 4000- cant.maxima 12000lot 15 - GLUCOSUM 10%-SOL.PERF.10% -500ml- cant.minima 3000- cant.maxima 7000lot 16 - GLUCOSUM 33%-SOL.INJ.3, 3MG/10ml- cant.minima 100- cant.maxima 500lot 17 - GLUCOSUM 10%-SOL.PERF.10% -250 ml- cant.minima 1000- cant.maxima 4000lot 18 - GLUCOSUM 5%-SOL.PERF.5% -250ml- cant.minima 700- cant.maxima 3000lot 19 - DEXTRANUM-40/100 G/L IN SOLUTIE DE CLORURA DE SODIU 9G/L-500ML- cant.minima 30- cant.maxima 120lot 20 - HYDROXYETHYL-AMIDON-SOL.PERF.6% -500ml- cant.minima 80- cant.maxima 300lot 21 - HYDROXYETHYL-AMIDON-SOL.PERF.6% -500ml- cant.minima 50- cant.maxima 300
II.1.6) CPV: 33621400-3 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 719.6 - 271, 033.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1- 88, 96; lot 2- 68, 88; lot 3- 1744, 00; lot 4- 213, 00; lot 5- 193, 00; lot 6 - 56, 00; lot 7- 339, 68; lot 8- 78, 12; lot 9- 306, 00; lot 10- 11, 30; lot 11- 158, 40; lot 12-99, 00; lot 13- 60, 57; lot 14-828, 00; lot 15- 523, 60; lot 16- 19, 40; lot 17- 272, 00; lot 18- 147, 00; lot 19-20.99; lot 20- 157, 80; lot 21- 13, 98lei;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantiile de participare se pot constitui astfel: Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO88TREZ5615006XXX006178, TREZORERIA ZALAUprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alte institutie financiara acreditata, conform art. 86, alin.1 din HG. NR.925/2006 cu modif si compl. ulterioare.In cazul in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata, suma in conf.cu prevederile art.278 indice 1/OUG 34/2006.(dupa caz)Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratii privind eligibilitatea- FORMULAR 2Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederileart. 181din OUG 34/2006- FORMULAR 3Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: -ec. Barna Laurentiu ? Manager-ec. Ionescu Elisabeta ? Director Financiar Contabil-dr. Majdik Vasile ?Director medical-Marian Ambrozie? Consilier Juridic-farm . Kun Judith- Farmacist sef-ec.Pintican Rodica ? Birou AchizitiiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederileArt. 69^1din OUG nr. 34/2006.-FORMULAR 4Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010-FORMULAR 5Cerinta nr.5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a datoriilor la bugetul consolodat general .Certificat de taxe si impozite locale. Aceste certificate vor atesta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se trasmit in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1 -Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii -conform Legii 176/2000Cerinta nr. 2 Certificat constatator emis de ONRC.Datele din certificatul costatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Cerinta nr.3 Autorizatie de punere pe piata -Legea nr.95/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Fisa de informatii generaleValoare medie impusa a cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimate a celui mai mare contract subsecvent care se atribuie pe durata acordului cadru , pentru lotul care se depune oferta.Pentru calculul echivalentei lei /euro se aplica cursul mediu anualcomunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Autoritatea contractanta a stabilit cerinte minime de calificare pentru capacitatea economico-financiara din urmatoarele motive ;
- sa se asigure ca operatorul economic are puterea economica pentru indeplinirea contractului- sa se asigure ca operatorul economic a mai livrat produsele care fac obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer