Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Medicamente pt. sistemul nervos


Detaliu pentru invitatia numarul 352328
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE BOLI PSIHICE CRONICE BORSA
Numar invitatie: 352328/08.08.2013
Denumire contract: Medicamente pt. sistemul nervos
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLI PSIHICE CRONICE BORSACod fiscal: 4305792, Adresa: Loc.BorsaStr. Principala , nr.248 ap.7 jud.Cluj, Borsa, Telefon: +40 746212230, Fax: +40 264355297
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc.BorsaStr. Principala , nr.258 jud.Cluj, Borsa, Romania, cod postal: 407110, telefon: +40 746212230, fax: +40 264355297, persoana de contact: Coca Mihaela Bochis
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE BOLI PSIHICE CRONICELoc.Borsa, Str. Principala, nr.258, jud.Cluj,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente pt. sistemul nervos
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente pentru sistemul nervos, 8 loturi, in conformitate cu Caietul de sarcini si Anexa B a Fisei de date.
II.1.6) CPV: 33661000-1 - Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 219.2 - 10, 298 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.43^1 din OUG nr.34/2006, in cuantum de 2% din valoarea estimata a fiecarui lot.Modul de constituire al garantiei de participare: -Instrument de garantare emisin conditiile legii de catre o societate bancara, in original.-Instrument de garantare emisin conditiile legii de catre o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, in original, care va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin.1 din HG nr.925/2006, conform art.86 alin.3 din HG nr.925/2006.-Ordin de plata confirmat de banca, in contul RO85TREZ2185006XXX002763 deschis la Trezoreria Gherla.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare..Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Ofertantii din categoria I.M.M.-urilor, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare (Formularul nr.14 din Model formulare).Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot se regaseste in Caietul de sarcini si in Anexa B a Fisei de date.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecventPerioada de valabilitate: pana la expirarea contractului subsecventMod de constituire: conform prevederilor art.90 din HG nr.925/2006 si a HG nr.1045/2011.Ofertantii din categoria I.M.M.-urilor, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 (Formular nr.3 din Modele formulare)b)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 (Formular nr.4 din Modele formulare )c)Declaratie privind calitatea de participant la procedura ( Formular nr.5 din Modele formulare)d)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 (Formular nr.6 din Modele formulare)Persoanele cu functii de decizie la nivelul institutiei sunt: -Manager ? Ec. Ana Jucan-Director financiar-contabil ? Ec. Elena Man-Compartiment financiar - Ec. Livia Morar-Medic sef ? Dr.Radu Valentin Ilea-Asistent farmacie ? Dana Rovena Micuta-Compartiment Achizitii publice ? Ec. Coca Mihaela Bochise)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular nr.7 din Modele formulare)f)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat al statului (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertant), din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei depunerii ofertelorg)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertant), din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara datei depunerii ofertelor -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertant). In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul original sau copie legalizata.-Autorizatie de punere pe piata pentru produsul oferit, valabila la data limita de depunere a ofertelor (conform Legii nr.95/2006, art.700 alin.1 si 2, art.730 alin.5)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generalecuprinzand media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani. Echivalentul in euro al cifrei de afaceri va fi calculat la urmatorul curs : anul 2010- 4, 2848 ron/euro, anul 2011- 4, 3197 ron/euro, anul 2012- 4, 4287 ron/euro.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2013 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer