Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MEDICAMENTE RADIOFARMACEUTICE IOD


Detaliu pentru invitatia numarul 323101
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Numar invitatie: 323101/02.04.2012
Denumire contract: MEDICAMENTE RADIOFARMACEUTICE IOD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 021.318.35.58, Fax: 021.318.35.63
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 0212271200, fax: +40 213183563, persoana de contact: MIHAI IONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU -compartiment achizitii etaj 1-SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MEDICAMENTE RADIOFARMACEUTICE IOD
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: MEDICAMENTE RADIOFARMACEUTICE IOD FOLOSITE IN Terapeutica si diagnosticpentru patologia tiroidiana
II.1.6) CPV: 33642300-5 - Terapeutica pentru patologia tiroidiana (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 10302 lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se va putea constituii astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (formular anexat) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat;
- depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata sau fila CEC, confirmata de banca pana la data limita de depunere a ofertelor: cont garantii RO90TREZ7025005XXX000166 deschis la Trezoreria sector 2, BucurestiIn cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie a contractului subsecvent se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie se poate constituii astfel: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractGarantia de buna executie se constituie daca valoarea contractului subsecvent depaseste valoarea de 20.000 lei fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate ? completarea formularului nr. 12. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formularul nr. 2 (in cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. 3.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formularul nr. 4. In cazul unei asocieri aceasta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat).NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Manager: Prof. Dr. Rodica Anghel- Director Financiar Contabil: Ec. Ionescu Ileana5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta conform Ordin nr. 314/2010 ? formularul nr. 56. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Se prezinta Certificat de atestare fisacala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social. Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente, sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe propria raspundere;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind informatii generale despre ofertant precum si cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, Autorizatia de functionare, emisa de Ministerul Sanatatii (inclusiv anexe, Autorizatie de punere pe piata-conform legii 95/2006 cap.3 titlul 17, Autorizatii CNCAN pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, Autorizatie de securitate radiologica pentru produs eliberata de CNCAN, ,Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, pentru transportul de capsule de iodura de sodiu pentru terapie si diagnostic , ,Autorizatie pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear emisa de CNCAN, pentru activitatea de manipulare capsule de iodura de sodiu pentru terapie si diagnostic, Declaratie de conformitate a produsului cu una din directivele europene in domeniu: Directiva 93/42 CEE, directiva 98/79 CEE, directiva 90/385 CEE, sau echivalent ? valabil la data deschiderii ofertelor ? copie semnata si stampilata., Declaratie pe propria raspundere privind livrarea produselor la termenele si in cantitatile solicitate de autoritatea contratanta, Documente emise de catre organismele acreditate care sa confirme certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001 /2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 10:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer