Achizitie publica - Medicamente sub diverse forme farmaceutice pentru tratare diverse afectiuni - 115 Loturi
Detaliu pentru invitatia numarul 327114
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327114/17.05.2012
Denumire contract: Medicamente sub diverse forme farmaceutice pentru tratare diverse afectiuni - 115 Loturi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESCCod fiscal: 4674625, Adresa: STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, Telefon: 0230-312023 INT.117, Fax: 0230-313832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Depunere in SEAP: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Medicamente sub diverse forme farmaceutice pentru tratare diverse afectiuni - 115 Loturi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente - 115 LoturiValoarea estimata pentru cantitatile ce urmeaya a fi contractate pana la 31.12.2012 este de 199.115, 06 Lei fara TVA
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 272.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare = 5.192 Lei defalcata pe cele 115 Loturi conform descriere Lot - Anexa B.Se constituie fie cu Scrisoare de garantie fie prin depunere numerar la casieria autoritatii contractante, fie cu OP in cont deschis la Trezoreria Mun. Campulung Moldovenesc, IBAN RO87TREZ5925041XXX000099.Garantia de participare se restituie in 3 zile de la data finalizarii procedurii de achizitie in baza Cererii de restituire inaintata autoritatii contractante.Garantia de partricipare se retine in situatia in care ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteiab) ofertantul nu semneaza contractul de furnizare in perioada de valabilitate a oferteic) ofertantul nu constituie garantia de buna executie aferenta Contractului de furnizare
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie = 10% din valoarea fara TVA a contractului.Se constituie in una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se restituie dupa finalizarea contractactului de furnizare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitatea - in originalb) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 181 din OUG 34/2006 - in originalc) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin Anrmap 314/2010 - in originald) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 69/1 din OUG 34/2006 - in originalPersoanele cu atributii de conducere din cadrul autoritatii contractante fata de care se va raporta ofertantul la intocmirea Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 69/1 din OUG 34/2006 sunt: Manager - Dr. Ciosnar EugenDirector medical - Dr. Ispir AdrianaJurist - Mera NicoletaFarmacist - Popescu Adriana a) Certificat constatator emis de ORC - din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate similar cu obiectul procedurii - se prezinta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care se prezinta in forma copie "conform cu originalul", la solicitarea comisiei de evaluare , ofertantul are obligatia de a prezenta documentul in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.b) Autorizare emisa de Ministeriul Sanatatii pentru - comercializare medicamente pentru uz uman - in copie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 15:32