Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Memoriu de prezentare si/sau raport privind impactul asupra mediului si/sau studiu de evaluare adecvata pentru proiecte de : conducte de transport gaze naturale, statii de reglare masurare, predare gaze (SRMP), noduri tehnologice (NT), statii compresoare


Detaliu pentru invitatia numarul 342659
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Numar invitatie: 342659/13.02.2013
Denumire contract: Memoriu de prezentare si/sau raport privind impactul asupra mediului si/sau studiu de evaluare adecvata pentru proiecte de : conducte de transport gaze naturale, statii de reglare masurare, predare gaze (SRMP), noduri tehnologice (NT), statii compresoare vane (SCV), statii protectie catodica (SPC), alimentare cu energie electrica a SRMP, NT, SCV si SPC in vederea obtinerii ACORDULUI DE MEDIU si/sau AVIZULUI NATURA 2000
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 0269803200, fax: +40 0269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA MEDIAS, P-TA C.I.MOTAS, NR. 1, LOC. MEDIAS, SERVICIUL LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Memoriu de prezentare si/sau raport privind impactul asupra mediului si/sau studiu de evaluare adecvata pentru proiecte de : conducte de transport gaze naturale, statii de reglare masurare, predare gaze (SRMP), noduri tehnologice (NT), statii compresoare vane (SCV), statii protectie catodica (SPC), alimentare cu energie electrica a SRMP, NT, SCV si SPC in vederea obtinerii ACORDULUI DE MEDIU si/sau AVIZULUI NATURA 2000
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Memoriu de prezentare si/sau raport privind impactul asupra mediului si/sau studiu de evaluare adecvata pentru proiecte de : conducte de transport gaze naturale, statii de reglare masurare, predare gaze (SRMP), noduri tehnologice (NT), statii compresoare vane (SCV), statii protectie catodica (SPC), alimentare cu energie electrica a SRMP, NT, SCV si SPC in vederea obtinerii ACORDULUI DE MEDIU si/sau AVIZULUI NATURA 2000
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantum: G =10000 lei; data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, -mod de constituire: OP (virament bancar) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau Scrisoare de garantie bancara Formular 11 (original) sau prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;
-in situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 4.279, 99 lei )
Garantie de buna executie
-cuantum 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA;
- de regula prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii . Art.90 alin(1) din HG 925/2006 modificata, daca partile convin garantia de buna executie se poate constitui prin retineri succesive din facturi partiale conform art.90 alin(3) din HG 925/2006 modificata, caz in care se tine cont de prevederile HG1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Eligibilitatea neancadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta, Formular 12A, -situatia personala neancadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta, Formular 12B-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 12C-CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta , Formular 12D-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (declaratie pe proprie raspundere cu privirela neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (persoanele cu functie de decizie din cadrul SNTGN TRANSGAZ SA Medias sunt : Nume, prenume FunctiaRUSU IOAN Director GeneralMARES GABRIELA ELENA Sef ServiciuLATA ILIE Director General Adj.STEFANESCU IOAN Director DepartamentTATARU ION Director DepartamentADRIAN COM?A Director DirectieIDU OLGA Director DirectieBOARIU TUDOR GABRIEL Director DirectiePINZAR ADELA Sef ServiciuFILIPAS LAURA Sef BirouION ANDI MARIAN InginerTATOMIR MIHAELA InginerHENTEA MIHAELA LUMINITA EconomistSZABO ALEXANDRA Consilier JuridicSIMESCU VIORICA TehnicianEMIL CRISANSef ServiciuPETRARIU IOAN Sef ServiciuMARINESCU MARIA LUCIA Sef ServiciuBACIU ELENA MARIOARA Consilier JuridicGOAGE MIHAI Consilier JuridicSUCIU NICOLAE Consilier JuridicNOVAC MIRCEAInginer SefRUSU DANIEL Sef AtelierMIHAIL TACKACSSef ServiciuSORIN DEAC Sef BirouOVIDIU HADAMBAS EconomistCertificate constatatoare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasc ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. inregistrare Persoane juridice/ fizice romane(Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ Autorizatie de functionare / alteleechivalente)-documentele in original/copie legalizata se prezinta numai de ofertant clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii-inregistrare Persoane juridice /fizice straine (Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -prezentarea bilan? contabil / extras de bilan? / raport de audit / raport al cenzorilor, etc. -Completarea formularului de ? Informatii Generale? cu prezentarea cifrei globale de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani. Ca min 50.000, 00 lei.Cursul lei/valuta aferent fiecarui an pentru calcului nivelului minim(curs BNR).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind Lista principalelor contracte de prestari similare celor supuse prezentei cereri de oferte in ultimii 3 aniExp min 25.000, 00 lei. Lista va include valori, perioada si locul prestatiei, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarul prestatiei. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie sau de documente/contracte/procese verbale de recep?ie care sa confirme prestarea de servicii similare.- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului tehnic de specialitate si ale cadrelor de conducere, insotita de CV-urile personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei conform specificatiei tehnice., Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si acordul acestuia/acestora -obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii ISO 9.001 sau documente echivalente.-obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: ISO 14.001 sau documente echivalentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.02.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer