Achizitie publica - Mentenanta aplicatii informatice GMOIS(GAS MARKET OPERATING INFORMATION SYSTEMS - GMOIS)
Detaliu pentru invitatia numarul 347324
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347324/24.05.2013
Denumire contract: Mentenanta aplicatii informatice GMOIS(GAS MARKET OPERATING INFORMATION SYSTEMS - GMOIS)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803202, fax: +40 269844832, persoana de contact: Laura Filipas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Constantin I Motas
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mentenanta aplicatii informatice GMOIS(GAS MARKET OPERATING INFORMATION SYSTEMS - GMOIS)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mentenanta aplicatii informatice GMOIS
II.1.6) CPV: 50324100-3 - Servicii de intretinere a sistemelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare :4000lei, Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul stabilit de BNR, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, dar cel putin egala cu valabilitatea ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - Ordin de plata vizat de banca in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta (in original), la deschiderea licitatiei. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: ? revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ? fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; ? fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; ? ofertantul se incadreaza la prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006, modificata- in aceasta situatie se va retine suma de 2000 lei.Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior , se va prezenta (in original) cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, Formular 19, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A;Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta): Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 BOperatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: se va completa Formularul 12 C;CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta, : se va completa Formularul 12 D;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata: Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : RUSU IOAN-Director General;MARES GABRIELA ELENA-Sef Serviciu;LATA ILIE-Director General Adj;STEFANESCU IOAN-Director Departament;TATARU ION-Director Departament;STOIA GHEORGHE - Director Directie, COZUC SERGIU - Sef Serviciu;LASCU SERGIU ALIN MARIUS - Director Adj. Directie, BODOGAE MIHAI - Sef Serviciu, IDU OLGA-Director Directie;BOARIU TUDOR GABRIEL - Director Directie;PINZAR ADELA-Sef Serviciu;FILIPAS LAURA-Sef Birou;HADAMBAS OVIDIU GHEORGHE - Economist, ION ANDI MARIAN - Inginer, TATOMIR MIHAELA -Inginer, HENTEA MIHAELA LUMINITA - Economist, SZABO ALEXANDRA -Consilier Juridic, SIMESCU VIORICA -Tehnician, PETRARIU IOAN-Sef Serviciu;MARINESCU MARIA LUCIA-Sef Serviciu;BACIU ELENA MARIOARA-Consilier Juridic;GOAGE MIHAI-consilier Juridic.. Formular 12 EDeclaratia 69 indice 1 se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , si de asemenea de catre subcontractanti, daca este cazul. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.Operatorii economici vor prezenta Certificatul ISO /IEC 20000- 2005sau echivalent- Managementul serviciilor IT.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta: -ultimul bilant contabil sau extras de bilant , vizat de organele in drept se vor respecta prevederile art. 36 din Legea 82/1991; -declararea cifrei medii globala de afaceri pe ultimii 3 ani completare Formularul IV.3. In conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta ? in vederea indeplinirii contractului ? si de alta persoana ^. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) si 69 indice 1.( Se va prezernta bilantul pe anul 2012 sau 2011 pentru operatorii care nu au depus bilantul pe 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Se solicita prezentarea listei de utilaje aflate in dotare proprie /inchiriere sau orice alta forma de detinere conform Formular 12H. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica daca cele declarate corespund cu situatia reala., Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I privind asigurarea cu personalul de specialitate implicat. Pentru personalul implicat se va prezenta copie dupa autorizatie valabila , contract de munca permanent /colaborare. Se accepta si angajament de participare conform art 188 alin 3 lit b. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica/profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta ( tertul) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180si 181 lit a c^1 si d) si deasemenea va prezenta o declaratie privind neancadrarea in sit. prevazute de art. 69' din OUG 34/2006.
Personal de specialitate minim impus: - cel putin 2 consultanti functionali cu experienta deminim 3 ani in proiecte de SAP IS-U, inclusiv ariile functionale EDM (Energy Data Managment), BW (Business Warehouse) si PI (XI); se solicita prezentarea CV-urilor.- cel putin 2 consultanti tehnici cu experienta de minim 3 ani, pentru competente de Basis (toate componentele platformei GMOIS SAP , Microsoft, ORACLE) si ABAP pe IS-U, datorita criticitatii platformei GMOIS in caz de incident, cat si datorita numarului de dezvoltari ABAP pe platforma IS-U, se solicita prezentarea CV-urilor .
Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca personalul implicat in derularea conbtractului detine urmatoarele certificari :
SAP Certified ABAT for SAP NetWearer sau echivalent;
SAP Certified BW for SAP NetWeaver sau echivalent;
SAP Certified for SAP Net Weaver sau echivalent;
SAP Certified for SAP NetWeaver Portal sau echivalent;
SAP Certified System Administration (Oracle DB) for SAP NetWeaver sau echivalent., Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Se solicita completarea Formular 12 G, Experienta similara : se va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de minim 200.000 lei, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;( cf. art 188 (2) a din OUG 34/2006, modificat).Prin contracte de servicii similare prestate se intelege : contract de Suport SAP IS-U (solutia SAP IS-U de Utilitati impreuna cu BW), respectiv contract de implementare SAP-ISU cu beneficiari din domeniului energiei.. Ofertantii vor prezenta : - documente de certificare a sistemului de management al securitatii 27001/ 2005, sau echivalent., Ofertantii vor prezenta : - documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, domeniul de activitate fiind similar cu obiectul achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 14:42