Achizitie publica - Mese din poliesteri armati cu Fibre de sticla
Detaliu pentru invitatia numarul 328374
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328374/30.05.2012
Denumire contract: Mese din poliesteri armati cu Fibre de sticla
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialHALE SI PIETE S.A. PLOIESTICod fiscal: 1356295, Adresa: STR. GRIVITEI NR.15, Ploiesti, Telefon: 0244/591934, Fax: 0244/514438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GRIVITEI NR.15, Ploiesti, Romania, cod postal: 100044, telefon: +40 244591934, fax: +40 244514438, persoana de contact: DANIEL MARIAN CIUCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. GRIVITEI NR.15, Ploiesti, Romania, cod postal: 100044, telefon: +40 244591934, fax: +40 244514438, persoana de contact: DANIEL MARIAN CIUCA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Inchirierea si subanchirierea bunurilor proprii sau inchiriate cod CAEN 6820)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mese din poliesteri armati cu Fibre de sticla
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedutrii il constituie achizitia de Mese Poliesteri armati cu fibre de sticla pentru pietele ce apartin de SC hale si Piete SA Ploiesti.
II.1.6) CPV: 39121200-8 - Mese (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 2.900, 000 leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garanie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 2.900, 000 lei, valabila pentru o perioada de 60 de la termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul in care un ofertant introduce o contestatie care va fi respinsa de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 1.501, 00 lei.Garantiava fi platita in contul de virament RO57RNCB0205044876960001, deschis la Banca Comerciala Ploiesti.Modalitati de constituire acceptate: - Prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante-Virament bancar in contul autoritatii contractante, confirmat prin extras de cont emis de Banca Comerciala pentru autoritatea contractanta;
Garantie de buna executie
- 10% din val.contr.f.TVA. ASTFEL: scris.de gar.banc., care devine anexa la contr., prin retin. succesive din sumele dat. pt.fact.partiale.In acest caz C.e oblig.sa desch. un ct. la disp.A.C., la o banca agreata de ambele parti. Daca A.C. are calit. de aut. publ., instit. publ. sau op.ec.cu cap. integral/maj.de stat, C.este obligat sa deschida la unit. Trez. stat. din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un ct. de dispon. distinct la disp. A.C. Suma initiala depusa de C.in ct.deschis nu trebuie sa fie < 0.5% val.contr..Pe durata contractului, A.C. va alimenta acest ct.de disponibil prin retin. succesive din sumele datorate si cuvenite C.pana la concurenta sumei stab. ca gar.de buna exec.in doc.de atribuire. A.C.= autorit.contract;C.=contractant
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse similare cu cele mentionate in obiectul contractului, efectuate in ultimii 3 ani.Se vor prezenta acele parti din contractele de livrare de produse simi;are unde se vor regasi valoarea contractului, produsele ce fac obiectul contractului si perioadele delivrare-parti din unul sau mai multe contracte de livrare produse similare, insotite de procesele verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse, a caror valoare sa fie mai mare sau egala cu valoarea estimata. Acestea vor fi insotite de copii de pe procesul?verbal/ procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.Din lista principalelor livrari de produse sa faca parte cel putin un contract de furnizare mese, a caror valoare cumulata sa fie mai mica sau egala cu valoarea estimata. Formularul nr.5-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, din secti Certificare pentru calitate ISO 9001/2000 valabila la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP din sectiunea Documentatie, cu mentiunea ca, Caietul de sarcini este arhivat in volume, se descarca toate arhivele se dezarhiveaza cu orice soft (exista atasat acolo si ub soft)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 09:33