Achizitie publica - Mezeluri
Detaliu pentru invitatia numarul 212518
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2
Cod de identificare fiscala: 17093691
Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti
Telefon: 2521451
Fax: 2521451
Denumire invitatie: Mezeluri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15131500-0 - Produse pe baza de carne de pasare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Mezeluri
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.06.2009 13:36
Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 -Str.Olari , nr. 11-13 - Serviciul de Relatii cu Publicul, Registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2 -Str.Olari , nr. 11-13
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 153, 133.4 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratia privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prev. art181, Calitatea de participant, Certificate constatatoare plata bugete de stat si locale, Statut/ act constitutiv, certificat constatator, certificat inregistrare la ORC ?copie legalizata, Pentru pers.fizice/juridice straine-documente care dovedesc o forma de inregistrare(traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Ministerul de Justitie), certificat Registrul comertului, Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani 450.000 lei, Bilantul contabil la 31.12.2007, 30.06.2008 si la 31.12.2008, Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani, cel putin 1 contract cu o valoare minima de 31.000 lei, Recomandari din partea beneficiarilor, Grafic de livrare, declarartie privind utilajele 12 H(min. 5 mij.transport), Personal min. 25 angajati F12 I Propunere contract, Acord-cadru si anexe semnate, Informatii privind subcontractantii
disponibila in format electronic pe SEAP