Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MICROBUZ 8+1 prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national pentru anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 338013
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA PRAHOVA
Numar invitatie: 338013/23.10.2012
Denumire contract: MICROBUZ 8+1 prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national pentru anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA PRAHOVACod fiscal: 11308414, Adresa: Str.Tache Ionescu nr.13, Ploiesti, Telefon: +40 0244522746, Fax: +40 0244522746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: inSistemul Electronic de Achizitii Publice, documentele vor fi scanate si semnate electronic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MICROBUZ 8+1 prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national pentru anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: MICROBUZ 8+1 prin programul de stimulare a innoirii parcului auto national pentru anul 2012, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 569 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din val.estimata fara TVA =1.751, 38 leicare se constituie astfel: -scrisoare de garantie bancara eliberata dupa modelul fiecarei banci emitente; -ordin de plata depus in contul de Trezorerie al Directiei de Sanatate Publica Prahova RO13TREZ5215005XXX000067 TREZORERIA PLOIESTI -sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata in original la sediu : DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA PRAHOVA, PLOIESTI, STR.TACHE IONESCU NR.13, de catre toti operatorii economici cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare duce la respingerea ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.In acest caz garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (conf.Formular 6).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare cu oferta independenta ? conform Ordinului nr.314/2010.completare formular 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Completare formular 2- Persoane cu functii : Director Executiv dr.Ion Alexandru Baloi, Presedinte comisie ec.Steluta TUDOR, membrii comisie: ref.Necula Lavinia, ref.Ceobanu Tatiana, ref.Popa Tudorita, ref. Berbec Gabriela.Bugetul este aprobat de reprezentantii legali ai Ministerului Sanatatii.-Declaratie privind eligibilitatea -neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - completare formular 3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Completare formular 4Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente, din care sa reiasa situatia datoriilor scadente aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.-certificatele fiscale se solicita in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, iar declaratiile pe propria raspundere se solicita in original. Persoane juridice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, document emis cu cel mult 30 zile de la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate produsele ce fac obiectul prezentei procedurii - original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator sub forma de copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?, i se va solicita prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Persoane fizice romane - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional original, copie legalizata ori copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.Persoane juridice/ fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional (traducere in limba romana), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul?.- Sa fie validat de catre Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 772/31.01.2011). Documente doveditoare: - orice document din care sa reiasa ca ca au dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Fisa de informatii generale.Valorile vor fi exprimate in lei , la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in Sistemul Electronic de Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer