Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Microfoane 120 buc


Detaliu pentru invitatia numarul 336011
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNE
Numar invitatie: 336011/25.09.2012
Denumire contract: Microfoane 120 buc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA ROMANA DE RADIODIFUZIUNECod fiscal: RO8296093, Adresa: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 3031367, 3031222, 3031337, Fax: 3149944
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GENERAL BERTHELOT, NR. 60-64, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010171, telefon: +40 213031484, fax: +40 213149944, persoana de contact: CONSTANTIN PUSCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Societatii Romane de Radiodifuziune str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti, Serviciul Achizitii tel +4021 3031484 fax +4021 3149944
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Serviciu publicde radiodifuziune)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Microfoane 120 buc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Microfoane 120buc, impartite in 3 loturi astfel: ?Lotul 1: Microfoane voce 33 buc. respectivMicrofon pentru voce de mana cu emitator si receptor - 29 bucatiMicrofon pentru voce tip head set cu emitator si receptor - 4 bucati?Lotul 2: Microfoane muzica 38 buc. respectivMicrofon condensator profesional pentru inregistrari muzicale de studio - 10 bucatiMicrofon condensator profesional pentru inregistrari muzicale - 28 bucati?Lotul 3: Microfoane de prezentare 49 buc. respectivMicrofoane prezentare dinamice cardioid - 36 buc.Microfoane prezentare dinamice hipercardioid - 13 buc.
II.1.6) CPV: 32341000-5 - Microfoane (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare, pentru suma de LOT 1:1.365 lei, LOT 2:2.925 lei, LOT 3:1810 lei Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara pentru participare, conform Formularului G in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in ?original?. Garantia de participare se poate constitui: - prin virament bancar in contul SRR cod IBAN RO25 RNCB 0072 0208 0517 0001 BCR SECTOR 1 - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara (scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari, conform art. 86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. - prin depunerea la sediul autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor - prin depunere de numerar la casieria SRR. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: mai mare sau egala cu valabilitatea ofertei. Conform art. 278ยน alin. (1) lit.?b? ? In masura in care CNSC va respinge contestatia autoritatea contractanta va retine contestatarului din valoarea garantiei de participare suma de: LOT 1:683, 40 lei, LOT 2:1.463, 30 lei, LOT 3:906, 50 lei (1% din valoarea estimata). Pt. IMM garantia va fi redusa la jumatate. Pt.demonstr. incadrarii in categ. IMM ofertantul va prezenta obligatoriu declaratie .pe propria raspundere a reprez. legalprivind incadr. in categ. IMM, completata conf. Formularului K, si va fi prezentata in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea integrala a contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie respectand prevederile art. 90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006 si HG nr 1045/2011, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform Formularului H si devine anexa la contract. Garantia de buna executie se va constitui la jumatate, in situatia in care prestatorul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Formularul K.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: oDeclaratie privind eligibilitateaFormularul AoDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 Formularul BoDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul CoCertificat de participant la procedura cu oferta independenta Formularul DoDeclaratie pe proprie raspundereconform prevederilor art.691 din OUG 34/2006 cu modificari si completari Formularul EPersoanele responsabile cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ovidiu MICULESCU, Constantin Burloiu, Constantin Puscas, Gabriel Vladescu, Costina Gheorghiu, Viorel Fainita, Mihai Dumitru, Florentin Stanica, Alexandra Stanescu, Ruxandra Chirila, Cristian GogoantaCertificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie certificata ?conform cu originalul?).Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(copie certificata ?conform cu originalul?).Din certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre stat in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, emis in luna anterioara datei deschiderii ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata (daca nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completare si prezentare Formularul IDeclararea pe propria raspundere a cifrei de afaceri globale in ultimii trei ani.Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale sa fie pentruLotul 1: Microfoane voce - 136.680 lei, pentru Lotul2: Microfoane muzica- 292.660 leisi pentru Lotul 3: Microfoane de prezentare - 181.300 leiOfertantii vor utiliza cursul mediu de schimb anual al BNR pentru anii 2009, 2010 si 2011, astfel: Curs ? Ron/Euro2009 ? 4, 23732010 ? 4, 20992011 ? 4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de echipamente similare din ultimii 3 ani. Completare si prezentare Formular J cu tabel anexa; ofertantii vor mentiona numai contractele avand ca obiect furnizarea de echipamente similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim Lotul 1: Microfoane voce - 68.340 lei Lotul2: Microfoane muzica - 146.330 leiLotul 3: Microfoane de prezentare - 90.650 leiPentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune informatii relevante despre cel putin un contract (durata, obiectul, valoarea) in copie, cu mentiunea ?conform cu originalul? insotit de documentul constatator sau recomandare din partea beneficiarului., Cel putin o recomandare din partea altor beneficiari, pentru care ofertantul a livrat produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul SRR str Gral Berthelot nr 60-64 sector 1 Bucuresti, Serviciul Achizitii tel+4021 3031484 fax +4021 3149944
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 09:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer