Achizitie publica - MICROPERFUZOARE TUB CONECTOR INJECTOMAT
Detaliu pentru invitatia numarul 326927
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326927/15.05.2012
Denumire contract: MICROPERFUZOARE TUB CONECTOR INJECTOMAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP LA ADRESA www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MICROPERFUZOARE TUB CONECTOR INJECTOMAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: MICROPERFUZOARE SI TUB CONECTOR INJECTOMATNr.crt DenumireaU.M Cant.minima Cant.maxima1. MICROPERFUZOAREBUC 2300828002. TUB CONECTOR INJECTOMAT BUC 100036000
II.1.6) CPV: 33194120-3 - Articole pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 844 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoaretotala de 2000RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioadade valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari societate bancara sau alte institutie financiara acreditata.- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (3). Garantia de participare va fi trimisa si in original de catre toti operatorii economici care depun oferta la adresa mentionata mai jos. In cazul in care, din motive tehnice, nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic prin intermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, alineat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA Spitalului Judetean de Urgenta ??dr Constantin Opris?? Baia Mare, str. G. Cosbuc, nr. 31, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii : ?Cerere de oferte fire de sutura? impreuna cu inscriptia "A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE precizata in invitatiade participare.Ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea- completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea 3.DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 DIN OUG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1, Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Dr. Pop Calin-ManagerAs.Pr. Sabou Onorel-As.sef UrologieAs.Pr. Szoke Stefan -As.sef UPUAs.Pr. Lenghel Alexandru-As. Sef TraumatologieAs.Pr. Teglas Maria-As.Sef.GinecologieAs.Pr. Ofrim Reghina-As.Sef.ATIEc.Ing. Maar Gabriela- Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize- Birou LegislativEc.Ing. Santa Ionel- Birou Achizitii PubliceDeclaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul Avizul de functionare si anexeleale reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Documentele de calificare se depun in SEAPCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul TeritorialCertificatul in original sau copie legalizata sau copie lizibila , certificata cu mentiunea ??conform cu originalul?? cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre: - Microperfuzoare - 1 bucata din fiecare numar a produsului oferit- Tub conector injectomat - 1 bucata din fiecare produsofertat- Mostrele nu se vor factura ele ramanand la unitatea contractanta.Se solicita declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE pentru fiecare produs ofertat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 14:36