Achizitie publica - MICROSCOP CHIRURGICAL OFTALMOLOGIC
Detaliu pentru invitatia numarul 339058
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339058/08.11.2012
Denumire contract: MICROSCOP CHIRURGICAL OFTALMOLOGIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICECod fiscal: 4505421, Adresa: str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sect.1, Bucuresti, Telefon: 319.27.53, Fax: 210.78.64
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sect.1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010464, telefon: +40 213192753, fax: +40 212107864, persoana de contact: Sorin Lupascu-Vardala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICE, str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sector 1, Bucuresti, sala de sedinte etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MICROSCOP CHIRURGICAL OFTALMOLOGIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACVHIZITIA UNUI MICROSCOP CHIRURGICAL OFTALMOLOGICVALOAREA ESTIMATA 257.950, 00 FARA TVA
II.1.6) CPV: 33122000-1 - Echipament oftalmologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, este de 5.159, 00 lei. Se va completa Formular 10, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:2.579, 50, 00 lei;Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul Spitalului de Urgente Oftalmologice Bucuresti, deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului de furnizare, exclusiv TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006 (formularul nr.2); Declaratie pe propria raspundere de neincadrare in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr. 34/2006 (formularul nr.3); documente eliberate de autoritatile competente din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local. Documentele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.- Declaratie ?Certificatul de participare cu oferta independenta (formularul nr.1);
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 (formularul nr.4).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. 1.Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului ? copie conform cu originalul2.Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertei din care sa rezulte codurile CAEN : pentru obiectul contractului de achizitie , valabila la data depunerii ofertei, certificat de constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiune , conform cu originalul''3.Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii ? copie conform cu originalul valabila la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate sau alte documente emise de organizme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, indentificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, Descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata de catre ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2012 13:23