Achizitie publica - Microscop compact pentru observatii in camp luminos, fluorescenta si contrast de faza
Detaliu pentru invitatia numarul 323707
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323707/06.04.2012
Denumire contract: Microscop compact pentru observatii in camp luminos, fluorescenta si contrast de faza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Regional de Gastroenterologie-Hepatologie "Prof. Dr. Octavian Fodor" ClujCod fiscal: 4354523, Adresa: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264.596414, Fax: 0264.455995
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj-Napoca, str. Constanta nr. 5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400158, telefon: +40 264596414, fax: +40 264455995, persoana de contact: Florin Ioan Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Institutului Regional de Gastroenterologie Hepatologie Prof Dr. O Fodor Cluj, str. Constanta nr. 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Microscop compact pentru observatii in camp luminos, fluorescenta si contrast de faza
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui microscop compact pentru observatii in camp luminos, fluorescenta si contrast de faza conform specificatiilor si cerintelor din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 38515200-0 - Microscoape cu fluorescenta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Garantia de participare este in cuantum de 5.000 lei.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- In conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare ]n raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarea suma, conform art. 278' alin 1, lit a din OUG 34/2006, respectiv 2.800 lei- Contul pentru garantia de participare: RO21TREZ2165005XXX006902
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea fara TVA a contractului;
- garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- Garantia de buna executie se constituie in momentul semnarii contractului de catre furnizor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind neincadrareain situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/20062. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat), precum si impozitele si taxele locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Se solicita prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta4, Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 69 ' din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie in cadrul institutului- Managerul - Dr. Mlesnite Mihai Adrian- Sef Birou Aprovizionare ? Ing. Rusu Elena- Biroul Achizitii Publice Contractare ? Jr. Nechifor Alina Certificat constator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala si Teritoriala (pt pers fizice, juridice romane) documente edificatooare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit (pt pers fizice straine)Aviz/ Autorizatie de functionare a societatii emis de Ministerul Sanatatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . bilant contabil cu stampila si semnatura reprezentantului legal, inregistrat de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP, de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 15:37