Achizitie publica - Microscop Electrochimic de Baleiaj (Scanning Electrochemical Microscope, SECM)
Detaliu pentru invitatia numarul 353031
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353031/26.08.2013
Denumire contract: Microscop Electrochimic de Baleiaj (Scanning Electrochemical Microscope, SECM)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul International de Biodinamica (C.I.B)Cod fiscal: RO 13626562, Adresa: Intr.Portocalelor Nr.1B, Bucuresti, Telefon: +40 213104354, Fax: +40 213104361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Intr.Portocalelor Nr.1B, Bucuresti, Romania, cod postal: 060101, telefon: +40 213104354, fax: +40 213104361, persoana de contact: Gaspar Szilveszter, Giubalca Cezar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Intr.Portocalelor Nr.1B, Bucuresti, Romania, cod postal: 060101, telefon: +40 213104354, fax: +40 213104361
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Microscop Electrochimic de Baleiaj (Scanning Electrochemical Microscope, SECM)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea echipamentului Microscop Electrochimic de Baleiaj (Scanning Electrochemical Microscope, SECM)
II.1.6) CPV: 38514200-3 - Microscoape cu sonda de scanare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr.34/2006, in cuantum de 2025 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile ; perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei - 90 zile. Se constituie prin: - virament bancar in contul RO23BPOS81002698144ROL01, deschis BANC POST Suc. COSBUC, CUI: RO13626562 (ordin de plata se prezinta in original si trebuie sa fie vizat de catre banca/trezorerie emitenta, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractante sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea garantiei este de minim 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG 34/2006 actualizata. In atentia ofertantilor incadrati in categoria intreprinderilor micisi mijlocii: Ofertantii care prezinta declaratia privind incadrarea acestora in categoria Intreprinderilor mici si mijlocii (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constituii garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus (1013lei).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin nr. 314/12.10.2010, Monitorul Oficial nr. 701/20.10.2010); Certificate de atestare fiscala, in original sau copie legalizata, privind plata obligatiilor la bugetul de stat si bugetul local. Din aceste certificate sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care se ocupa de derularea achizitiei publice sunt: CS II Dr. Gaspar Szilveszter, CS I Dr.Mihaela Gheorghiu, ing. Bratu Dumitru, Dr. Alina Vasilescu si Giubalca Cezar. Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI), in copie conform cu originalul.Pentru persoane juridice/fizice straine , documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documente care sustin criteriul de calificare: Fisa de informatii generale (Formular5)Bilantul contabil la data de 31.12.2012 vizat si inregistrat de autoritatile competente.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada capacitatii sale tehnice si profesionale, precizand experienta sa in indeplinirea unor contracte similare.Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani conform modelului prezentat in anexe, in care sa se regaseasca si produse similare obiectului achizitieiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 14:25