Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Microscop electronic


Detaliu pentru invitatia numarul 331293
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Numar invitatie: 331293/06.07.2012
Denumire contract: Microscop electronic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARACod fiscal: 4269282, Adresa: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Telefon: +40 0256403030, Fax: +40 0256403150
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Victoriei, Nr. 2, Timisoara, Romania, cod postal: 300006, telefon: +40 0256403030, fax: +40 0256403150, persoana de contact: CLAUDIA MICEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Victoriei nr 2 Timisoara, etaj 2 , Serviciul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Microscop electronic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Microscop electronic-1 bucataObtinerea de imagini pe diverse tipuri de materiale, atat conductoare cat si neconductoare, conform temelor in care se implica beneficiarul.
II.1.6) CPV: 38514200-3 - Microscoape cu sonda de scanare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 521, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a O.U.G. nr. 34/2006, in cuantum de 4310 lei. Se constituie prin: - virament bancar in contul RO16TREZ6215005XXX000312, deschis la Trezoreria Timisoara, CUI: 4269282 (ordin de plata se prezinta in original si trebuie sa fie vizat de catre banca/trezorerie emitenta, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschiderii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la casieria autoritatii contractante sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Valabilitatea garantiei este de minim 60 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care un operator economic depune contestatie, iar aceasta este respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata a contractului, o suma calculata conform prevederilor art. 278(1) din OUG 34/2006 actualizata. In atentia ofertantilor incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii: Ofertantii care prezinta declaratia privind incadrarea acestora in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), au dreptul de a constitui garantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus (2155 lei).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii pot alege a beneficia de facilitatea prezentata la art. 11, alin (4) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta: Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitatea de indeplinire: 4) Completarea formularului cu titlul Anexa nr. 12C: ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?.In cazul in care se depune oferta in asociere sau se apeleaza la sustinere din partea unui tert, se vor completa, dupa caz: Anexa nr. 22 ?Declaratie tert sustinator profesional?, Anexa nr. 21 ?Declaratie tert sustinator tehnic?, Anexa nr. 20 ?Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului / grupului de operatori economici; Anexa nr. 19 ?Angajament tert sustinator financiar?; Anexa nr. 44 ?Model acord de asociere?.--> Cerinta: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Ordin nr. 314/12.10.2010, Monitorul Oficial nr. 701/20.10.2010).Modalitatea de indeplinire: 5) Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta (model prezentat in formularele anexate).--> Cerinta: Declaratie a ofertantului, si daca este cazul, a ofertantului asociat / subcontractantului / tertului sustinator ca acesta nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari sau asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al IV-lea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute la art. 69 a) din OUG 34/2006 actualizata) cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Modalitatea de indeplinire: 6) Completarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata?, conform modelului prezentat in formularele anexate. Acest formular cuprinde si o anexa reprezentand lista persoanelor cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si lista membrilor Comisiei de evaluare a ofertelor. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate--> Cerinta: Document pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in cazul persoanelor fizice/juridice romane.Modalitatea de indeplinire: 7) Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor de catre Oficiul National al Registrului Comertului, prin care ofertantul face dovada activitatii sale principale.--> Cerinta: Document pentru a demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in cazul persoanelor fizice/juridice straine.Modalitatea de indeplinire: 7) Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea unor informatii cu privire la situatia economica si financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada capacitatii sale tehnice si profesionale, precizand experienta sa in indeplinirea unor contracte similare Cerinta: Certificat pentru a atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in sistem atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer