Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MICROSCOP OPTIC MOTORIZAT SI APARATURA DE LABORATOR PENTRU PROGRAMUL DE STUDIU, CHIMIE ALIMENTARA SI TEHNOLOGII BIOCHIMICE


Detaliu pentru invitatia numarul 337897
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Numar invitatie: 337897/22.10.2012
Denumire contract: MICROSCOP OPTIC MOTORIZAT SI APARATURA DE LABORATOR PENTRU PROGRAMUL DE STUDIU, CHIMIE ALIMENTARA SI TEHNOLOGII BIOCHIMICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Romania, cod postal: 900527, telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410, Directia General Administrativa, Serviciul Tehnic/Biroul Achizitii Publice, BD. MAMAIA Nr. 124, Camin 1, Camera17, persoana de contact: FLORINA CHIRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA "OVIDIUS" DIN CONSTANTA Directia General Administrativa, Serviciul Tehnic/Biroul Achizitii Publice, BD. MAMAIA Nr. 124, Camin 1, Camera17,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MICROSCOP OPTIC MOTORIZAT SI APARATURA DE LABORATOR PENTRU PROGRAMUL DE STUDIU, CHIMIE ALIMENTARA SI TEHNOLOGII BIOCHIMICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: OBIECT PRINCIPAL: Lot 1MICROSCOPULUIOPTIC MOTORIZAT;Lot 2 APARATURII DE LABORATOR PENTRU PROGRAMUL DE STUDIU, CHIMIE ALIMENTARA SI TEHNOLOGII BIOCHIMICE;OBIECT SECUNDAR: SERVICII DE INSTALARE PUNERE IN FUNCTIUNE
II.1.6) CPV: 38634000-8 - Microscoape optice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 349, 774.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantiei de participare : Lot 1 -4000lei; Lot 2- 2900lei.Contul autoritatii contractante: RO72 TREZ2315005XXX000398 ; deschis la TREZORERIA CONSTANTA; 3.Perioada de valabilitate raportate la termenul limita de primire a ofertelor: 90 zile. 4. Mod de constituire: prevederile art.86 din H.G. nr.925/2006, anume: 4.1. Scrisoare de garantie bancara (original) in favoarea autoritatii contractante pentru participare la cererea de oferta , completare Formular nr. 14 din Sectiunea Formulare; 4.2. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; 4.3. Numerar la casieria autoritatii contractante din: Constanta Bd. Mamaia nr. 124, Camin 1, Parter; 4.4. A unei file CEC cu cond. confirmarii acesteia de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor; 4.5. Instrumentul de garantare va fi emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. Garantia trebuie sa fie irevocabila. 5.Restituirea: Garantia de participare va fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 88. din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, in temeiul art. 278 ^1 alin.(1), lit. b) din OUG 34/2006, din garantia de participare suma de : LOT1 -2, 018.08 lei, LOT 2- 1, 479.95 lei 6.Operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor, garantia de participare va fi cu reducere de 50%, conf. art.16 alin.( 2) din Legea nr. 346/2004, garantia va fi prezentata impreuna cu dovada ( original/copie lizibila)privind incadrarea in categoria IMM. 7.Ofertele neinsotite de dovada constituirii garantiei de particip. vor fi respinse conform prev. art. 33 alin.(3) lit.b) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie conf. art. 180 si art. 181/OUG 34/2006; - Se va completa Formularul nr. 1, Sectiunea - Formulare - in original. Declaratia va fi prezentata si de catre asociatii si/sau tertii sustinatori daca exista. Tertul sustinatir are obligatia de a completa, semna si prezenta Declaratia privind neincadrearea in dispozitii prevederile art. 180 si art 181 lit. a), c^1) si d) din OUG3 4/2006.Cerinta nr. 2 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, Formularul nr. 2 din Sectiunea-Formulare in original.Persoane cu functii de decizie din cadrul Autoritatii Contractante. Comisia de evaluare: -Presedinte: Ing. Laurentiu Sirbu-Director General AdministrativMembriiProf. univ. dr. ing. Gabriela Stanciu - Facultatea de Fizica ?Chimie, Electronica si Teh.Petrolului; Conf. Univ. dr. Simona Dobrinas - Facultatea de Fizica ?Chimie, Electronica si Teh. Petrolului;S.L. univ. dr. Lucica Barbes ? Facultatea de Fizica ?Chimie, Electronica si Teh. Petrolului; Univ. dr. Iliescu Dan ?Facultatea de Medicina; As. univ. dr. Alina Martinescu ? Facultatea de Medicina; Ec.Chiru Florina ? Biroul Achizitii Publice ; Contractul da furnizare va fi semnat din partea Autoritatii Contractante, UNIVERSITATEA OVIDIUS DIN CONSTANTA, de urmatoarele persoane: 1.RECTOR, Prof. dr. univ.ec.Tiberius Danut Epure; 2.DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV, Ing. Laurentiu Sirbu;3.DIRECTOR ECONOMIC, Ec.Maria Atanasie; 4.SEF SERV. JURIDIC SI CONTENCIOS, Cjr.Loredana Dan.Cerinta nr. 3 -Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.3.1.Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat pentru ultima luna incheiata d.p.d.v. al exercitiului financiar de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; 3.2. Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale;
-Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Se va tine cont de sistemul de plati international, se vor aplica prevederile art 182 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 4 -Certificat privind calitatea de participant la procedura. Conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va completa si prezenta formularul nr. 3.Cerinta nr. 5 -Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.5.1.Persoane fizice si juridice romane: -Ofertantul va prezenta cazierul fiscal. In cazul ofertelor comune, cazierul fiscal se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii/grupari /consortiului etc. care prezinta oferta.5.2.Persoane fizice/juridice straine: -Vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, ca acesta nu a savarsit fapte sanctionate de prevederile legale fiscale, financiare, vamale ori care privesc disciplina fiscala, inclusiv ca nu sunt inactive fiscal.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice , cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate. Cerinta nr. 1 -Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de actvitate. ? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezite aceste documente.Cerinta nr. 2 - Persoane juridice /fizice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. 2. Documentele emise in alte state, depuse de persoanele juridice straine se prezinta in traducere autorizata si legalizata impreuna cu documentele in original sau copie ? conform cu originalul? a acestora.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 -Informatii privind situatia economico-financiara: Cifra de afaceri si Informatii privind situatia financiara, Cerinta nr. 2- Informatii privind asocierea: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006: Alin. (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/ candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 pentru Lot 1 si Lot 2 -Informatii privind capacitatea tehnica: 1.Operatorul economic va prezenta o Declaratie privind lista de livrari de produse efectuate in ultimii 3(trei) ani, - In conformitate cu art. 188 alin (1)lit. a din O.u.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 2 -Informatii privind personalul tehnic de specialitate valabile pentru Lot 1 si Lot 2;1. Operatorul economic va prezenta o Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.2. Se va prezenta o dovada a calificarii cu privire la persoanalul direct responsabil care participa la realizarea contractului, minim 2(doua) persoane pe fiecare lot in partedin care : Lot 1 -o persoana responsabila , care va fi conducatorul echipei si o persoana specializata in instalarea ?Microscop Optic Motorizat? ; Lot 2-o persoana responsabila , care va fi conducatorul echipei si o persoana specializata pentru "Aparatura de Laborator" ., Cerinta nr. 3 pentru Lot 1 si Lot 2 -Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., Cerinta 4 pentru Lot 1 si lot 2 -Descrierii si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa fie demonstrata. Cerinta nr. 1 Standarde Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor: Documente emise de organisme acreditate care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau la cerere de la autoritatea contractanta; tel 0241606446; fax 0241606410; email: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer