Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Mijloace de transport auto pentru persoane si marfa


Detaliu pentru invitatia numarul 354453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ACET S.A. Suceava
Numar invitatie: 354453/07.10.2013
Denumire contract: Mijloace de transport auto pentru persoane si marfa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACET S.A. SuceavaCod fiscal: RO713519, Adresa: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Telefon: 0230206315, Fax: 0230520941
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava. strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Suceava, Romania, cod postal: 720183, telefon: +40 230206315, fax: +40 0230520941, persoana de contact: Director General - ing. Groza Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. ACET S.A. Suceava 720183, strada Mihai Eminescu nr. 5, judetul Suceava, Romania - Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Mijloace de transport auto pentru persoane si marfa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea a patru autovehicule destinate transportului de persoane si marfa: - doua tip - Autoturism transport persoane 4+1 si marfa - tip furgoneta;
- respectiv doua tip - Autoturism transport persoane 4+1 si marfa - tip break.
II.1.6) CPV: 34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 162 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 4.000, 00 leiValabilitate 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie bancara (completata conform Formularului 11) orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 completata si modificata.- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de deschidere a ofertelor;b) a sumei in numerar pana la data limita de deschidere a ofertelor;garantie constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 completata si modificataIn oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila.In cazul unei asocieri documentul privind garantia de participare poate fi emisa integral in numele asocierii de catre oricare membru al Asocierii. Ea va fi insotita de Formularul 14 Date despre asociere.Pentru conformitate, dovada constituirii garantiei in oricare din formele legale, se va prezenta la sediul Autoritatii Contractante, in original, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor specificata in Anuntul de participare.Garantia de participare prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata, legalizata la Notariat.In cazul in care garantia de participare se va constitui in alta moneda decat leu, cuantumul acesteia va fi calculat in valuta la cursul de schimb LEI / VALUTA stabilit de BNR in ziua a-5-a dinaintea datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5 % din valoarea fara TVA la care se va incheia contractul si va fi constituita in moneda contractului.Valabilitatea va corespunde cu perioada de valabilitate a contractului.Forma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie in original (Formularul nr. 10) din partea altei institutii de credit;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari din partea altei institutii de credit/asigurari.- daca partile convin, prin retineri succesive intr-un cont deschis de Contractant la unitatea Trezoreriei Statului conform HG 1045 din 2011Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu Autoritatea Contractanta, va contine numele in clar al Autoritatii Contractante si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si / sau semnatura autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, documentul/contul privind garantia de buna executie va fi emisa/deschis integral in numele si pentru Liderul asocierii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: Formularul nr. 7 - Declaratie privind eligibilitatea;Cerinta 2 - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: Formularul nr. 8 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: - Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundre potrivit art. 11 alin.4 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioar, intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Nota: Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Cerinta 3 - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: Formularul nr. 12 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante, referitor la aceasta procedura sunt: - Stefan Groza, Director General;
- Rodica Nistor, Director Economic;
- Mircea Onofreiciuc, Director Tehnic;
- Bogdan Cristache, Director Comercial;
- Ion Postolache, Director Programe cu Finantare Externa;Consiliul de administratie: - Dragos Danubianu, Presedinte;
- Stefan Groza, membru;
- Rodica Nistor, membru;
- Constantin Maierean, membru;
- Viorel Mihaescu, membru;
- Stelian Codau, membru;
- Georgeta Dorneanu, membru.Cerinta 4 - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze: Formularul nr. 9 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta 5 - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze: Formularul nr. 6 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta 1 - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Persoane juridice / fizice romane: - Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic. obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/ codurile CAEN din Certificatul Constatator.Nota: Certificatul constatator poate fi prezentat si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Persoane juridice / fizice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Nota: documentele vor prezentate si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Ofertantul Castigator va prezenta la cererea scrisa a Autoritatii Contractante Certificat Constatator / documentele care dovedesc o forma de atestare in original sau copie legalizata.Cerinta 2 - Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte: Dovada validarii in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 772 / 31.01.2011).Nota: Actul de validare in program poate fi prezentat si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Nota: Ofertantul va prezenta orice document prin care va face dovada ca are dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimularea a innoirii Parcului auto national, respectiv ca este validat de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu (Ordinul Ministerului Mediului si Padurilor nr. 772/31.01.2011).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii, tertul sustinator) trebuie sa completeze: Formularul nr. 5 - Informatii generale despre ofertant - Valoarea medie a Cifrei de Afaceri globala.Valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu 400.000, 00 lei.Determinarea valorii medii globale a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani financiari incheiati, se va calcula in functie de data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Pentru conversia leu-euro se vor folosii urmatoarele cursuri comunicate de BNR: - Anul 2010 ? 4, 2099 lei/euro;
- Anul 2011 ? 4, 2379 lei/euro;
- Anul 2012 ? 4, 4560 lei/euro.Pentru conversia leu - alta valuta se vor folosi cursurile medii pentru anii 2010, 2011 si 2012 comunicate de BNR.Nota: Cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM-lor va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele, la datele de 31.12.2010, 31.12.2011 si 31.12.2012 vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (sau autoritati similare competente in tarile de origine) sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.Nota: solicitarea vizeaza prezentarea acestora, in cazurile in care publicarea lor este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul.Nota: Bilanturile Contabile, Contul de Profit si Pierdere, Toate Anexele poate fi prezentate si in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta ca operator economic in contracte de furnizare din ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor).Operatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze: Formularul nr. 13 - Declaratie privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 aniProduse similare furnizate in baza a cel mult doua contracte, produse in valoare cumulata de cel putin 225.000, 00 lei si in care ofertantul trebuie sa fi furnizat urmatoarele produse: autoturisme transport persoane si marfa, derulat/derulate in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Pentru fiecare dintre contractele similare din ultimii 3 ani prezentate in lista de experienta, ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificatul ISO 9001 sau Standardele echivalente transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentul trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.10.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2013 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer