Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Miniexcavator pe senile de cauciuc?


Detaliu pentru invitatia numarul 337341
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Numar invitatie: 337341/15.10.2012
Denumire contract: "Miniexcavator pe senile de cauciuc?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA ORADEA S.A.Cod fiscal: RO5476, Adresa: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Telefon: 0259-436934, Fax: 0259432576
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea, Romania, cod postal: 410202, telefon: +40 0259-436934, fax: +40 0259432576, persoana de contact: Vivianne SAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Oradea - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Miniexcavator pe senile de cauciuc?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unui Miniexcavator pe senile de cauciuc -1 buc., necesar desfasurarii activitatii Companiei de apa Oradea
II.1.6) CPV: 43200000-5 - Utilaje pentru terasamente, utilaje de excavare si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare va fi de 2.700, 00lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare-60zile de la data termenului limita de primire a ofertelor. Garantia de participare va trebui sa acopere cel putin perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Numerar la casieria Companiei inainte de deschiderea ofertelor, Scrisoare de garantie de participare care se prezinta in original, emisa de o banca pentru suma si perioada de valabilitate solicitate sau Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari conform Formularul 7 Sectiunea Formulare sau Ordin de plata (vizat de banca): in contul LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea, sau; EURO RO89BRDE050SV06522910500 deschis la BRD Oradea, in copie sau original; cu conditia confirmarii acestora de catre BRD, Autoritatea va retine garantia de participare in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin documentatia de atribuire; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsa- conform art. 278 ind.1 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia care se va retine conform art.278 ind.1lit. a) este de 1%, respectiv 1.350 lei. In oricare forma va fi emisa, garantia de participare va fi irevocabila.
Garantie de buna executie
este de 10% din valoarea contractului fara TVA in Lei. Va fi realizata prin una din urmatoarele modalitati, dar nu mai tarziu de 5zile de la semnarea contractului: ?Scrisoare de garantie de buna executie emisa de o banca, valabila cel putin pe perioada de derulare a contractului prezentata in original ?garantie de buna executie emisa in conditiile legii de o societate de asigurari prezentata in original inclusiv toate anexele (ex.Conditii de asigurare, Alte clauze, etc) Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat, Nu se admit documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii . Garantia de buna executie se va elibera/restitui conf art.92 alin.(2)din H.G.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent formular nr.1, care obligatoriu va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare formular nr.2, care obligatoriu va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formular nr. 9.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 - formular nr. 3, (persoanele ce detin functie de decizie: director general ing.Ovidiu Gavra, director economic ec. Aniko Kuntz, director tehnic ing. Gheorghe Popa si sef comp.achizitii publice ing. Vivianne Sava, care obligatoriu va trebui prezentata atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.5. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat de stat si bugetul local, valabile, emise conform legislatiei in vigoare, documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Persoanele juridice ? fizice straine vor prezenta documente echivalente, care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie conform cu originalul. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a tuturor documentelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - Formular nr. 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ofertantul va prezenta: O lista a principalelor furnizari utilaje (miniexcavatoare) din ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale;
- Formularul nr.4Pentru demonstrarea indeplinirii cerintei de mai sus se va prezenta: Cel putin un document/contract sau copii dupa informatiile relevante din contract, prin care ofertantul sa confirme livrarea unuiutilaj de natura si complexitate similara ISO 9001 sau certificate echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este postata integral pe site-ul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 07:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer