Achizitie publica - Miniparc de distractie pentru copii, municipiul Tecuci, jud.Galati
Detaliu pentru invitatia numarul 320473
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320473/21.02.2012
Denumire contract: Miniparc de distractie pentru copii, municipiul Tecuci, jud.Galati
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. PIETE-ZONE VERZI S.A.Cod fiscal: RO 27220245, Adresa: Str.13 Septembrie nr.1A, Tecuci, Telefon: 0236816625, Fax: 0236816625
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.13 Septembrie nr.1A, Tecuci, Romania, cod postal: 805300, telefon: +40 236816625, fax: +40 236816625, persoana de contact: MARICEL-SORINEL CAZACU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.13 Septembrie nr.1A, Tecuci, Romania, cod postal: 805300, telefon: +40 236816625, fax: +40 236816625 - sediul societatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (inchiriere si subinchiriere bunuri mobile si imobile)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Miniparc de distractie pentru copii, municipiul Tecuci, jud.Galati
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de terasamente, spatii de joaca, sistem rutier, teren rolling, zona fitness, foisor, retele de iluminat, grup sanitar si mobilier urban.
II.1.6) CPV: 45212130-6 - Lucrari de constructii de parcuri de distractie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 551, 902 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Solicitat: 30.000 lei. Cu declaratie tip IMM: 15.000 LEI.Modul de constituire a garantiei pentru participare: a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 16. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurariGarantia de participare se va vira in contul RO26 RNCB 0709 1172 1061 0001 deschis laBCR Tecuci ? Beneficiar SC PIETE- ZONE VERZI SA. Tecuci cod fiscalRO27220245. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine o suma conform art. 278ยน(1), lit.b din OUG 34/2006 modificata si completata la zi, respectiv 5332 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui GBE, in procent de 10 % (pentru IMM-uri procentul este de 5 %)din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari. GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. AC are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.Daca partile convin, GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 - Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 1 din Sectiunea Modele de formulare.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Note: a.Acest document nu se solicita eventualilor subcontractantib.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerinteic.in cazul depunerii unei oferte individuale comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 2 din Sectiunea Modele de formulare.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente in care este prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata.Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in original si traducere legalizata in limba romana.Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate indeplinesc cerinta minima de calificare iar AC are obligatia de a accepta acele certificate.Cerinta nr. 3 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 3 din Sectiunea Modele de formulare.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director general Cazacu Maricel Sorinel, precum si membrii comisiei de evaluare. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire: Gavrila Ioan Gabriel, Buzea Liliana, Andone Liliana, Pop Ioan, Ciurea Stefan.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului nr. 4 din Sectiunea Modele de formulare.Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Cerinta nr. 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prev. Ordin ANRMAP 314/12.10.2010Cerinta obligatorie: Se solicita prezentarea Formularului 5 din Sectiunea Modele de formulare. Cerinta nr. 1 - Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: Prezentarea in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul a certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca: - obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2 - Persoane juridice / fizice straineCerinta obligatorie: Se vor atasa copii dupa original si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului.NOTA: In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele referitoare la eligibilitate si inregistrare;2. In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1.Informatii privind situatia economico -financiara. Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani ? 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate de catre organele competente., Cerinta nr.2.Fisa de informatii generale.Declararea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani: sa fie egala sau mai mare decat 3000000 lei., Cerinta nr.3.Disponibilitatea de sustinere a lucrarii(in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.509 /14.09.2011, Anexa nr.1): Cash. flow -Ofertantul dispune de minim suma de 245037 lei pe o perioada impusa de 6 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1.Experienta similara: - Lista principalelor lucrari similare executatein ultimii 5ani, continand valori, durata de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.- Maxim 3 contracte similare incheiate in ultimii 5 ani, a carui obiect/obiecte sunt de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, cu o valoare de minim 1500000 lei, fara T.V.A., Cerinta nr.2.Cerinte privind personalul: - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea coresp.a contractului de lucrari: I. Personal de specialitate: -Sef santier ? cu exp.prof.in constructii de infrastructura urbana dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; Un Resp.tehnic cu executia, atestat de MDRT, in domeniul constructii civile, Un Resp.tehnic cu executia, atestat de MDRT, in domeniul drumuri, Un Resp.tehnic cu executia, atestat de MDRT, in domeniul instalatii si retele tehnico-edilitare; Un resp. cu controlul calitatii, cu exp. in domeniul constructii civile (CQ); Un resp.cu asigurarea securitatii si sanatatii muncii.II. Personal calificat: zidari, zugravi, vopsitori, dulgheri, pavatori, asfaltatori, ferari betonisti, dulgheri-tamplari, mozaicari-faiantari, instalatori sanitari-electrician autorizat ANRE pt. ex.de lucrari de inst.electrice interioare si retele exterioare., Cerinta nr.3.Dotarea tehnica: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine (dotare proprie/inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) urmatoarele: Autogreder pana la 175CP - min.1 buc.; Compactorautopropulsat cu rulouri pana la 12TF- min.1 buc.; Compactor static autopropulsat cu rulouride 14TF- min.1 buc.;Autocisterna cu dispoz.de stropire de la 5-8T- min.1 buc.; Incarcator frontal pe pneuri pana la 3, 9 T- min.1 buc.; Buldozer pe senile 65-80 CP - min.1 buc.; Autogudronator de 3500-3600L- min.1 buc.; Repartizor finisor pentru mixturi asfaltice ? min.1 buc; Statie de preparat mixturi asfaltice modificate cu pudreta de cauciuc si polimeri, Statie de betoane.Totodata trebuie sa faca dovada existentei in proprietate sau existentei unui contract de colaborare cu un laborator de gradul II autorizat pentru incercari., Cerinta nr.4.Informatii privind subcontractatii/ asociatii.Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze, - datele de recunoastere a subcontractantilor propusi si- acordul de asociere (incazul ofertei depuse in comun). Cerinta nr.1.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii: Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, pentru toate activitatile ce fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate)., Cerinta nr.2.Informatii privind protectia mediului. Certificatul privind managementul sistemului de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, pentru toate activitatile ce fac obiectul contractului, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate). In conformitate cu anexa la Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, fiecare asociat trebuie sa indeplineasca individual pentru partea din contract pe care o realizeaza cerintele privind standardele de protectie a mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de mobilizare in perioada de garantie a lucrarilor
20
Descriere: Termenul in care in urma solicitarii autoritatii contractante, ofertantul poate incepe remedierile, exprimat in zile calendaristice. a) pentru cel mai mic termen de mobilizare se acorda: 20 puncte, b) pentru alt termen de mobilizare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P termen de mobilizare n = (termen de mobilizare minim / termen de mobilizare n ofertat) x 20
Perioada de garantie acordata lucrarii exprimata in ani
20
Descriere: a) pentru cea mai mare perioada de garantie se acorda 20 puncte, b) pentru alta perioada de garantie decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P garantie n = (perioada de garantie ofertata n / perioada de garantie maxima) x 20. Perioada de garantie minima acceptata este de 3 ani. Pentru o perioada de garantie mai mica, oferta va fi declarata neconforma. Perioada de garantie maxim acceptata este de 5 ani. Pentru perioade de garantie mai mari nu se acorda punctaj suplimentar. In situatia in care doi sau mai multi ofertanti se afla pe primul loc in clasament, avand acelasi punctaj, departajarea se va face tinand seama de factorul de evaluare cu ponderea cea mai mare, respectiv pretul.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 09:25