Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 165772
Autoritate contractanta
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Cod de identificare fiscala: 6247787
Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti
Telefon: 0233244017
Fax: 0233244077
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15131200-7 - Carne uscata, sarata, afumata sau condimentata (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Cremwusti de vita - vrac min.1250 kg.-max.1400 kg.;Muschi file afumat - vrac min.130 kg.- max.150 kg.;Ficatei pasare min.790 kg.-max.900 kg.;Pastrama vita min.175 kg.-max.200 kg.;Pastrama porc min.610 kg.- max.700 kg.;Pulpe pui cal. a-I-a (fara spata)min.5700 kg.- max.6500 kg.;Salam presat tip sasescmin.695 kg.-max.800 kg.;Salam uscat (de vara) min.695 kg.- max.800 kg.;Sunca presata min.785 kg.- max.900 kg.;Pasta de mici (batoane)min.35 kg.- max.40 kg.;Sunca piept pasare min.210 kg.- max.240 kg.;Orez min.1750 kg.- max.2000 kg.;Zahar min.1310 kg.- max.1500 kg.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.08.2008 13:19
Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: BIROUL C.D.C. AL U.M.02275, STR. FLORILOR, NR.63, LOC.BALTATESTI, JUD. NEAMT
Data si ora deschiderii ofertelor: 01.09.2008 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M. 02275, loc.Baltatesti, Str. Florilor, nr.63, jud. Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Documente care dovedesc situatia personala a candidatului sau a ofertantului;2.Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;3.Documente care dovedesc situatia economica si financiara;4.Documente care dovedesc capacitatea tehnica si / sau profesionala;5.Documente care dovedescasigurarea calitatii.
Documentatia de atribuire este atasata la invitatia de participare in S.E.A.P.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer