Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MINISTERUL APARARII- U.M. 02275 BALTATESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 159330
Autoritate contractanta
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Cod de identificare fiscala: 6247787
Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti
Telefon: 0233244017
Fax: 0233244077
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: MINISTERUL APARARII- U.M. 02275 BALTATESTI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Pulpa vita fara os= min.5050 kg.- max.5800 kgVrabioara vita (antricot)= min. 340kg.-max.400 kg.Pate de ficat = min.435 kg.- max.500 kg.Ceafa porc fara os= min.120kg.- max.140 kg.Pulpa porc fara os= min.2600kg.- max.3000 kg.Muschi file porc crud= min.175 kg.-max.200 kg.Pulpe de pui inf. (copanele)= min.5900 kg.- max.6800 kg.Ficatei pasare = min.825 kg.-max.950 kg.Pui cat. a-I-a= min.285 kg.- max.330 kg.Peste file congelat-cod= min.75 kg.- max.100 kg.Peste congelat cod (trunchi)= min.1040 kg.- max.1200 kg.Conserve din peste= min.65 kg. - max.75 kg.Salata de icre= min. 17kg.-max.20 kg.Carne de miel= min.175 kg.- max.200 kg.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 16.07.2008 16:31
Data limita de depunere a ofertelor: 28.07.2008 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Biroul C.D.C. al U.M. 02275, Loc. Baltatesti, str. Florilor, nr.63, jud.Neamt
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2008 09:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M. 02275, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr.63, jud.Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Documente care dovedesc situatia personala a candidatului sau a ofertantului;2. Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ;3. Documente care dovedesc situatia economica si financiara ;4. Documente care dovedesc capacitatea tehnica si / sau profesionala;5. Standarde de asigurare a calitatii.
Documentatia este atasata la invitatia de participare in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer